رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-16 08:12 شماره خبر : 2570 https://diyareaftab.ir/short/VMmBK 0
دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان مرکزی:

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان مرکزی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی که اتفاق افتاد مردم دنیا متوجه تأثیر گذاری جبهه مقاومت، ایستادگی و پایداری این جبهه شده‌اند و روی مردم دنیا تأثیر گذاشته است.

سید مسیح قائم مقامی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی «دیار آفتاب»؛ در رابطه با مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: تا قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت در سطح منطقه فعال بوده و در واقع با استکبار جهانی در حال نبرد بوده است.  

وی افزود: تاریخ جبهه مقاومت را می‌توان به دو قسمت تقسیم بندی کرد، یک دوره قبل و یک دوره بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی در نظر گرفت.  

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان مرکزی، بیان کرد: تا قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی، عموم مردم اثرگذاری و تأثیر جبهه مقاومت و فرمانده آن را شاید خیلی از عموم مردم به درستی درک نکرده بودند چه نعمتی در کنار ما هست که از اعتقادات، مرزهای کشورمان دفاع می‌کند و مردم مظلوم منطقه چه در یمن، عراق، لبنان و فلسطین موضوع امنیت را به خوبی درک کرده‌اند.  

قائم مقامی، در ادامه خاطر نشان کرد: اتفاقی که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی رخ داد و نحوه شهادت این شهید بزرگوار که به دستور منفورترین مردم دنیا، یعنی به دستورمستقیم رئیس جمهور ایالت متحده آمریکا به آن سبک به شهادت رسیدند خیلی از پرده‌ها را کنار زد.

وی، در رابطه با اتفاقات بعد از شهادت حاج قاسم، در جبهه مقاومت، عنوان کرد: جبهه مقاومت بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی نه تنها تضعیف نشد بلکه جانی دوباره گرفت به دلیل اینکه وعده خداوند در آیه ۱۶۹سوره مبارکه آل عمران آمده است که می‌فرماید: «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِهِم یُرزَقونَ»، «(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند».

دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان مرکزی، اظهار کرد: شهید شدن حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده‌ای که تا قبل از شهادت نیروهای خود را روی زمین فرماندهی می‌کرد به نظرمن اکنون بعد از شهادت در آسمان‌ها نیروهای خود را هدایت می‌کند که برای دشمن خطرناک‌تر است.  

قائم مقامی، گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی که اتفاق افتاد مردم دنیا متوجه تأثیرگذاری جبهه مقاومت، ایستادگی و پایداری این جبهه شده‌اند و مشاهده می‌کنیم که هر روز به تعداد حامیان جبهه مقاومت افزوده می‌شود و کار را به جایی رسانده است که در نبرد طوفان الاقصی غزه دست خیلی از این عوامل صهیونیستی در خصوص دعوای حقوقی این رژیم با فلسطینی‌ها، برای ما دنیا آشکار شده است.  

وی، در رابطه با جنایات آشکار رژیم کودک‌کش صهیونیستی، در پایان‌ تصریح کرد: جنایاتی که در غزه رخ داده است باعث شده که فوج فوج به حامیان جبهه مقاومت اضافه شود و همچنین حامیان مکتب حاج قاسم سلیمانی که بخشی از آن را در کنار امامین انقلاب هدایت و رهبری کرده است مشخص شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار