رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-09 20:11 شماره خبر : 473 https://diyareaftab.ir/short/VMrKN 0
استاندار استان مرکزی:

استاندار استان مرکزی گفت: شرکت لجور اکنون به نقطه اوج خود رسیده که در درجه اول باعث سربلندی صنعت استان و خانواده بزرگ لجور شده است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص الائمه، عصر امروز در مراسم رونمایی از طراحی و ساخت اولین دستگاه ضدیخ پاش، گفت: شرکت لجور تقریبا ۴۰ سال است که در کار صنعت کار می‌کنند و از زمانی‌که نهال تازه بود و اکنون که به درختی تنومند تبدیل شده است راه طولانی را طی کرده و اکنون به نقطه اوج خود رسیده که در درجه اول باعث سربلندی صنعت استان و خانواده بزرگ لجور شده است.

 وی، افزود: محصولات شرکت لجور جزوه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات صنعتی در کشور محسوب می‌شود. 

استاندار استان مرکزی، بیان کرد: تشکر ویژه‌ای داریم از فرودگاه اردبیل که این اعتماد را کردند که به شعار مقام معظم رهبری که رشد تولید و مهار تورم را معنا بخشیدن و مورد توجه قرار دادند. 

مخلص الائمه، عنوان کرد: پیوندی که بین دو استان مشترک است، وجود کوه‌ها و دیوارهای بلند است که همین نام لجور برگرفته از سومین دیواره بزرگ کشور در استان مرکزی است. 

وی، در پایان تصریح کرد: از طرف استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی قدردان تلاش‌گران در گروه لجور هستیم. واحد صنعتی لجور از ۳۰ سال پیش با تولید ادوات کشاورزی فعالیت خود را در اراک آغاز کرد و اکنون از تولیدکنندگان مطرح انواع بالابر و جرثقیل‌های صنعتی در آسیا محسوب می‌شود.

 انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار