رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-07-02 03:37 شماره خبر : 8143 https://diyareaftab.ir/short/Nj1mj 0
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس:

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امروز رژیم صهیونیستی با گذشت یک سال از جنایات خود در غزه به هیج هدفی دست پیدا نکرده و روز به روز شرایط بقا برای این رژیم نیز سخت‌تر شده است.

محمدحسن آصفری، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در رابطه اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی که با حمایت آمریکا و با دستکاری سایبری باعث انفجار پیجرها در بین مردم لبنان شده که باعث شهادت ۲۰ نفر و مصدومیت ۴۵۰ نفر شده است، گفت: امروزه رژیم صهیونیستی در یک وضعیت انحطاط، فروپاشی و غرق‌شدن است که برای جلوگیری از غرق‌شدن خود دست به هر جنایت وحشیانه‌ای می‌زند تا از نابودی و فروپاشی خود جلوگیری کند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از ویرانی که در آن است دست به اقداماتی مانند کشتار و نسل کشی که در غزه و لبنان میزند. اقداماتی که رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه و جنوب لبنان انجام می‌دهد به دنبال این است که در غرق شدن خود دست دیگران را هم با خود بگیرد و آنها را نیز به سمت نابودی سوق دهد.

نماینده اسبق مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی باید متوجه باشد که این دست و پا زدن نتیجه‌ای را در بر نخواهد داشت و ملت‌های دنیا روز به روز اعتراضشان نسبت به رژیم صهیونیستی بیشتر شده و امروز این رژیم هیچ راهی غیر از عقب‌نشینی در غزه و لبنان نخواهد داشت.

آصفری در ادامه بیان کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند که برای جمهوری اسلامی ایران نیز حزب‌الله لبنان و سید حسن نصرالله خط قرمز است و در صورتی که بخواهد از این خط قرمز عبور کند مطمئناً با یک هجمه بسیار سنگینی مواجه خواهد شد که امکان بلند شدن را نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به جای اینکه آتش فتنه را در منطقه بیشتر شعله‌ور کند بهتر است که هرچه سریعتر نسبت به آتش‌بس اقدام کند و دست از جنایات خود در غزه و حتی جنوب لبنان و منطقه بردارد و عقب‌نشینی کند تا بیش از این دیوار نابودی خود را کوتاه‌تر نکند.

نماینده اسبق اراک، خنداب و کمیجان عنوان کرد: جای بسی تاسف دارد برای مجامع بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری که امروز نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی ساکت هستند و هیچ گونه اقدامی علیه این رژیم انجام نمی‌دهند و اعتراضی هم سر نمی‌دهند.

آصفری گفت: عدم اعتراض و سکوت مجامع بین‌المللی باعث شده است که جنایات رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر شود و امروز اگر جهان اسلام و کشورهای اسلامی قطع رابطه اقتصادی مقابل این رژیم کودک‌کش و منفور را داشته باشند قطع به یقین میتوانند اعتماد ملت‌های خود را نسبت به خود را بیشتر کنند.

وی افزود: امروز رژیم صهیونیستی با گذشت یک سال از جنایات خود در غزه به هیج هدفی دست پیدا نکرده و به اهداف خود نیز نرسیده است و روز به روز شرایط بقا برای این رژیم نیز سخت‌تر شده است که ادامه جنگ علیه غزه و لبنان برای رژیم صهیونیستی بدتر نیز خواهد شد.

نماینده اسبق اراک، خنداب و کمیجان در پایان در رابطه با انتقام خون شهید اسماعیل هنیه تصریح کرد: اقدام و انتقام خون شهید اسماعیل هنیه که به عنوان یک مقام دیپلماتیک مهمان کشور و ملت ایران بوده به قوت خود باقی است و در زمانی پاسخ این رژیم صهیونیستی را خواهیم داد که این رژیم فکر آن را نخواهد کرد و امروزه نیز به همین مقدار که مردم رژیم صهیونیستی در ترس و اضطراب زندگی می‌کنند خود گوشه‌ای از انتقام است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار