گزارش تصویری؛
عزادرای اراکیها در شب شهادت امام سجاد (ع)
مردم اراک در شب شهادت امام سجاد (ع) در عزاداری این امام همام شرکت کردند.
به گزارش گروه چندرسانهای پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» مردم مؤمن و ولایتمدار اراک در شب شهادت امام سجاد (ع) با حضور گسترده در هیئات مذهبی، مساجد و تکایا، ارادت و عشق خود را به ساحت مقدس آن امام همام و یاران باوفایش ابراز کردند و در سوگ شهادت آن حضرت به عزاداری پرداختند.
در این مراسمها، سخنرانان با تبیین اهداف و فلسفه قیام عاشورا، بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار، آزادگی، ظلمستیزی، بصیرت، امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی تأکید کردند.
ماه محرم هر سال جلوهای از وحدت، همدلی و دلدادگی مردم به فرهنگ ناب عاشورا را به نمایش میگذارد و حضور پرشور اقشار مختلف، بهویژه جوانان و نوجوانان، در آئینهای سوگواری، نشاندهنده زنده بودن و استمرار این سنت ریشهدار دینی و مذهبی در شهر اراک است.
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!