رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-02 10:32 شماره خبر : 4818 https://diyareaftab.ir/short/NK6dj 0
نماینده مردم تفرش در مجلس:

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه یکی از مردمی‌ترین، جان‌برکف‌ترین، ولایی‌ترین و مجهزترین نیرو‌ی نظامی دنیا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ ولی‌الله بیاتی در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه نیرویی برآمده از بطن انقلاب است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت.

وی افزود: سپاه در حالی احداث شد که دشمن جنگ ۸ ساله را به ما تحمیل کرد و از طرفی باید سپاه ساختار و تشکیلات خود را شکل می‌داد و از سوی دیگر با دشمن بعثی در میدان می‌جنگید.

بیاتی اظهار کرد: نیروهای مومن و مخلص خدا جذب سپاه شدند و وصیت‌نامه شهدای سپاه حاکی از این است که نیروهای سپاه پاسداران همواره حامی انقلاب بودند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران جنگ سپاه موفق شد، تشکیلات خود را توسعه و گسترش دهد. سپاه پس از جنگ تحمیلی در صحنه‌های مختلف سازندگی وارد عرصه خدمت رسانی به مردم شد.

وی گفت: سپاه در قالب بسیج سازندگی با حضور فعالانه در عرصه‌های اقتصادی، سازندگی و عمرانی، خدمات‌رسانی بی‌دریغ به مردم در بحران‌های مختلف از جمله سیل، زلزله، کرونا و ... خوش درخشیده است.

بیاتی اظهارکرد: «بسیج» و «مقاومت» هم از دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و امروز سپاه در بحث مقاومت حرف اول را در دنیا می‌زند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «شهید سلیمانی» نمونه‌ی شاخص از مکتب انسان‌ساز و آرمانی این نهاد مقدس است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حیات طیبه‌ی خود، شخصیت‌هایی از جمله «شهید سلیمانی» را پرورش داد که امروز الگویی برای جبهه مقاومت و تمام آزادی‌خواهان جهان بدل شده است.

وی با اشاره به اقدام مقتدرانه سپاه در حمله به رژیم صهیونیستی افزود: حمله به رژیم صهیونیستی و موشک باران رژیم کودک‌کش از دستاوردهای سپاه است که عزت و اقتدار بزرگی را برای نظام رقم زد.

بیاتی خاطرنشان کرد: امروز قدرت موشکی سپاه توان بازدارندگی برای نظام ایجاد کرده است و سپاه یکی از مردمی‌ترین، جان‌برکف‌ترین، ولایی‌ترین و مجهزترین نیرو‌ی نظامی دنیا است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار