رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-08 08:29 شماره خبر : 4215 https://diyareaftab.ir/short/VmBqP 0
استاد حوزه و دانشگاه:

استاد حوزه و دانشگاه گفت: کار‌هایی که صهیونیست‌های غاصب انجام می‌دهند به فکر شیطان هم نمی‌رسد و این‌ها از شیطان نیز بدتر هستند.

حجت‌الاسلام رضا سالاری باجگانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان شفا غزه گفت: قلب هر انسان باوجدانی، از جنایات غزه به درد می‌آید. امام خمینی(ره) از این صهیونیست‌ها به عنوان غده سرطانی نام برده‌اند و وظیفه مسلمین می‌دانند که در مقابل آنان بایستند.

وی افزود: شهید صدر در سخنان خود بار‌ها بیان کرده بود که اسرائیل شرّ مطلق است. اسرائیل ضد اسلام، ضد مسیحیت، ضد‌ایمان، ضد قومیت عربی، ضد انسانیت و ضد میهن است و بدتر از اسرائیل در جهان وجود ندارد، اگر اسرائیل و شیطان با یکدیگر بجنگند، ما در کنار شیطان می‌ایستیم.

سالاری تأکید کرد: کار‌هایی که صهیونیست‌های غاصب انجام می‌دهند به فکر شیطان هم نمی‌رسد و این‌ها از شیطان نیز بدتر هستند.


این استاد حوزه و دانشگاه گفت: به نظر می‌رسد خطبه ۲۷ نهج البلاغه در مورد واقیعت امروز بشریت است که حضرت‌ امیرالمؤمنین(ع) می‌فرمایند: من شما را دعوت نمودم که بر علیه این‌ها بجنگید و با این‌ها شبانه‌روز در حال جنگ باشید.


سالاری تصریح کرد: اگر فرمایش امام(ره) که به مسلمانان گفتند بجنگید اگر به جد گرفته می‌شد الان این جنایات وجود نداشت.


وی با اشاره به روایتی از امام علی(ع) بیان کرد: حضرت‌ امیرالمؤمنین(ع) وقتی می‌شنود که عده‌ای به یک زن حمله کردند و زینت‌آلات وی را بردند و به آن اهانت کردند، گفت: «اگر کسی از این غصه بمیرد نباید او را ملامت کنند بلکه انسان باوجدان شایسته است که از این غصه بمیرد».


وی گفت: یک هفته است که بیمارستان شفا در غزه و محوطه آن به همراه بیماران، کادر درمان و آوارگان فلسطینی بویژه زنان و کودکانی که در آنجا پناه گرفته‌اند، در محاصره شدید و غیرانسانی ارتش تروریست رژیم صهیونیستی قرار داشته و رژیم یادشده با ارتکاب جنایاتی هولناک و هتک حرمت به زنان برگ ننگین دیگری بر تاریخ حیات نکبت‌بار و فهرست سیاه جنایات خود افزوده است.

سالاری در پایان گفت: به زودی غائله این رژیم ناپاک و منحوس صهیونیسیم برچیده خواهد شد.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار