رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرمانده انتظامی استان مرکزی:

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: رویکرد پلیس رویکردی مردمی محور و مشارکت‌پذیر است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ سردار «هادی رفیعی کیا» در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته انتظامی در اراک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای عرصه نظم و امنیت بیان داشت: آرامش امروز جامعه به برکت مجاهدت عزیزانی است که در میدان مقابله با اشرار و منافقین ایستادگی کرده و جان عزیز خود را نثار کردند.

وی به ۶۲۰۰ شهید اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان مرکزی اشاره و اظهار داشت: انتظامی استان نیز با تقدیم ۲۱۸ شهید عرصه نظم و امنیت مفتخر است که سهمی در راه اعتلای نظام و انقلاب بر عهده دارد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح در کنار مردم و در حوادث مختلف برای حفظ و تأمین آرامش و خدمت جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشته و در این راه تقدیم امنیت می‌کنند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به اینکه رویکرد پلیس مردمی محور و مشارکت پذیر است بیان داشت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و به پاس مجاهدت‌های نیروهای مسلح روز به روز استوارتر و قوی‌تر شده است.

وی به حمایت‌های مسئولان، دستگاه قضائی و مردم از پلیس اشاره و افزود: به پشتوانه این حمایت‌ها امروز شاهد استقرار امنیتی مطلوب و در شأن مردم در استان مرکزی هستیم.

رئیس پلیس استان مرکزی تصریح کرد: خداوند را شاکریم که افتخار پوشیدن لباس مقدس سربازی نایب بر حق صاحب امر(عج) را در راه خدمت رسانی به مردم و انقلاب به تن داریم.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان با تقدیر از حمایت نماینده ولی فقیه و استان مرکزی، استاندار مرکزی دستگاه قضائی، شورای تأمین و مردم از پلیس در اجرای مأموریت خود اظهار داشت: ما بدنبال پلیس در طراز انقلاب اسلامی با رویکرد جامعه محوری، به عنوان پلیس پاسخگو و مشارکت پذیر هستیم.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار