رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1402-08-13 19:53 شماره خبر : 1245 https://diyareaftab.ir/short/VddwV 0
فرماندار اراک:

فرماندار اراک گفت: مردم انقلابی و شهید پرور شهر اراک در روز ۱۳ آبان با روحیه استکبار ستیزی برای تقابل با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به میدان آمدند تا نفرت خود را از جنایات آنان فریاد بزنند.

امیر هادی، در گفتگو با در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان «دیار آفتاب»؛ گفت: روز ۱۳ آبان امسال با سال گذشته تفاوت‌های زیادی دارد زیرا جوانان و نوجوانان باشور و اشتیاق بیشتری در صحنه و اجتماع مسلمانان حاضر شدند.
وی افزود: مردم انقلابی و شهید پرور شهر اراک در روز ۱۳ آبان با روحیه استکبار ستیزی برای تقابل با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن مانند آمریکا به میدان آمدند تا به تمام حامیان این رژیم کودک‌کش که امکانات لوجستیکی و مادی را برای آنان فراهم می‌کند نشان دهند که فلسطین و مردم غزه تنها نیستند.
فرماندار اراک ادامه داد: اجتماعات بسیار چشم‌گیر در کشور در روز ۱۳آبان اتفاق افتاده است به ویژه در شهر اراک این خروش مردم انقلابی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در مقابل ظالم ستودنی است.
هادی عنوان کرد: تمام مردم دنیا در نقاط مختلف جهان علیه استکبار جهانی تظاهرات کردند و نفرت خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند که این حجم جمعیت معترض در دنیا برای یک کشور ستم دیده تا به حال دیده نشده بود اما رژیم غاصب و کودک‌کش تمام این اعتراضات را نادیده گرفته و به وحشی‌گری خود و بمباران مردم مظلوم فلسطین ادامه می‌دهد.
وی اظهار کرد: از مردم ولایت‌مدار شهر اراک برای حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان تشکر می‌کنم و این خروش ملت ایران بر علیه استکبار جهانی موجب می‌شود تا رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی رو به زوال نزدیک‌تر شوند و این زوال به طور حتم اتفاق خواهد افتاد.
فرماندار اراک در پایان تصریح کرد: هر قطره خونی که از مردم مظلوم فلسطین بر زمین می‌چکد نفرت تمام انسان دوستان از رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی بیشتر خواهد شد و جوانان و نوجوانان فلسطینی با صدور بیانیه مشترک به آمریکای جنایت کار و رژیم غاصب صهیونیست، مقاومت خود را علیه ظلم این غده سرطانی در فضای مجازی منتشر کردند و همچنین عکس و فیلم انتشار شده از وحشی گری این رژیم کودک کش را به تصویر کشیده‌اند.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار