رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-11-01 22:05 شماره خبر : 2875 https://diyareaftab.ir/short/VMmwP 0
معاون سیاسی استانداری مرکزی خبر داد:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در استان مرکزی از ۵۲۴ داوطلب متقاضی نمایندگی مجلس، ۳۰۶ نفر در استان مورد تایید برای رقابت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی واقع شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ بهنام نظری، عصر امروز در جلسه شورای اداری استان مرکزی، پیرامون اهمیت انتخابات گفت: انتخابات، لیله‌القدر نظام جمهوری اسلامی ایران و یکی از پایه‌های اقتدار این نظام است.

وی همه مردم را برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه مکلف دانست و افزود: مشارکت حداکثری مردم، رعایت رقابت و سلامت نامزدها مورد تاکید است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان‌ کرد: سلامت انتخابات، اعتماد مردم را به دنبال خواهد داشت.

نظری عنوان کرد: ترمیم رابطه دولت با مردم، یکی از اهداف این دولت است که از مسیر انتخابات می‌گذرد.

وی اظهار کرد: سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت، چهار اصل در انتخابات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند که تمام امکانات لازم اعم از نیروی انسانی، مالی و تجهیزاتی خود را در اختیار ستاد برگزاری انتخابات بگذارند.

نظری بیان کرد: در استان مرکزی از ۵۲۴ داوطلب متقاضی نمایندگی مجلس، ۳۰۶ نفر در استان مورد تایید برای رقابت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی واقع شده‌اند.

وی، انقلاب‌گری، استکبارستیزی، تکلیف‌گرایی، ولایت‌محوری، مردمی و ساده‌زیست بودن، وابسطه نبودن به کانون‌های قدرت و ثروت، عدالت‌خواه، استکبارستیز و حامی مظلومان، شجاع و مدافع حق، پیشگام در معنویت، توانا و کارامد بودن، مرزبندی روشن با دشمن، دغدغه‌مند بودن و توجه به اقشار ضعیف را از ویژگی‌های نماینده تراز انقلاب دانست و عنوان کرد: هر فرد نامزد برای شرکت در انتخابات باید از قانون شفافیت مالی تبعیت کند.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار