رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
استاندار مرکزی بیان کرد:

استاندار مرکزی گفت: در نوروز امسال، تصادفات و ترددها به خاطر ماه رمضان کاهشی بوده است اما تصادفات عموماً از محورهای اصلی به محورهای فرعی منتقل شده است که باید موارد ایمنی برای کاهش تصادفات رعایت شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی 《دیار آفتاب》؛ فرزاد مخلص‌الائمه صبح امروز، در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان مرکزی گفت: استان مرکزی به جهت اینکه محور مهم مواصلاتی کشور است حجم زیادی از ترددها را در چند حوزه به خود اختصاص داده که رو به افزایش هست.

وی خطاب به عموم‌ شهروندان و مسافران نوروزی چند نکته‌ی ایمنی را متذکر شد و افزود: با توجه به برودت نسبی هوا استفاده از بخاری‌های گازی نسبت به سنوات گذشته بیشتر است و متأسفانه مصدومین ناشی از گازگرفتگی افزایش یافته که نگران کننده است و باید در خانه باغ‌ها، ویلاها و خانه‌های روستایی توصیه‌های ایمنی رعایت شود.

استاندار استان مرکزی با تأکید بر اینکه در این ایام خط قرمز ما بحث تصادفات است، بیان کرد: تصادفات در مجموع کاهشی بوده البته ترددها نیز با توجه به تقارن ماه رمضان کاهش داشته اما تصادفات عموماً از محورهای اصلی به محورهای فرعی منتقل شده است.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: تعدادی از تصادفات منجر به فوت، ناشی از رانندگی نوجوانانی است که طبعاً فاقد گواهینامه هستند و والدین باید از این رفتارها جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان فقط برخی واحدهای اغذیه فروشی اجازه دارند با مجوز اماکن در ساعت خاص و به صورت بیرون‌بر عرضه‌ی غذا داشته باشند، اظهار کرد: به واحد‌های صنفی که اقتضائات و شئونات ماه رمضان را رعایت نمی‌کنند هشدار جدی می‌دهیم و با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای خبر/

رعایت موارد ایمنی برای جلوگیری از تصادفات
رعایت موارد ایمنی برای جلوگیری از تصادفات
رعایت موارد ایمنی برای جلوگیری از تصادفات
رعایت موارد ایمنی برای جلوگیری از تصادفات
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار