رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/28 Saturday - 2024 19 October السبت ، 16 ربيع الآخر ، 1446
ساعت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از «فراهان خبر»؛ حجت‌الاسلام محمد بشیری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: در اسلام تاکید زیادی به ورزش شده است، یکی از موضوعات که باعث سلامت تن و آرامش روح انسان، می‌شود ورزش است.

وی افزود: ورزش در زندگی باید جزء برنامه‌های انسان باشد و افراد در سنین بالاتر باید بیشتر به مسئله ورزش اهمیت بدهند.

بشیری اظهار کرد: دولت‌مردان و مسئولان باید به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند، در این حوزه خدماتی از جمله احداث سالن‌های ورزشی صورت گرفته اما نیاز است که در این حوزه اقدامات بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه موقت فرمهین گفت: توجه به ورزش، سرمایه‌گذاری برای جامعه و به نفع سلامت جامعه است.

وی بیان کرد: جنایت‌های بی‌شمار سگ‌ هار آمریکا در منطقه به پشتوانه آمریکا، کشورهای اروپایی و خیانت‌های دولت‌های مرتجع عرب روز به روز بر آن افزوده می‌شود.

بیشیری اظهار کرد: این جنایت‌های رژیم سفاک کودک‌کش متوجه این اواخر نیست بلکه این رژیم از زمان موجودیت به این جنایت‌ها پرداخته است.

امام جمعه موقت فرمهین گفت: دشمن با تمام ابزار رسانه‌ی خود به تبلیغات علیه سردار مقاومت پرداخته و ایشان را متهم به این کردند در تونل‌ها مخفی است و اسرا را سپر خود کرده و جرات حضور در میدان را ندارد.

وی بیان کرد: طراح اصلی عملیات طوفان‌الااقصی، تفنگ به دست، جلیقه‌ پوشیده مانند سرباز سفاک در برابر دشمن سفاک ایستاده و می‌جنگد.

بشیری گفت: رژیم صهیونیستی با هدف تضعیف روحیه جبهه مقاومت عکس‌ها و فیلم‌های لحظات شهادت یحیی سنوار در رسانه‌ها منتشر کرد که این اقدام باعث اسطوره‌شدن این شهید مقاومت در دل همه دوستداران جبهه مقاومت شد.

امام جمعه موقت فرمهین گفت: یحیی سنوار از امروز به‌عنوان اسطوره جبهه مقاومت یاد می‌شود، دشمن فکر می‌کند با ترور سران مقاومت می‌تواند جبهه مقاومت را از بین می‌برد.

وی افزود: یهود، انبیاء الهی را مانع رسیدن به اهداف خود می‌دید، یهودیان قبل از پیامبر (ص) در غزه هاشم بن عبدمناف؛ جد پیامبر(ص) را شهید کردند.

 بشیری اظهار کرد: یهود متوجه شده بود که نسل پیامبر اسلام (ص) از هاشم بن عبدمناف است ایشان را به شهادت رساند اما با این شهادت هاشم، پیامبر (ص) متولد شد.

امام جمعه موقت فرمهین افزود: یهودیان با این کار می‌خواهند، مسیر منجی عالم را تغییر دهند اما خدای متعال بهترین طراح و برنامه‌ریز است.

وی گفت: فرعون ۲۰ هزار کودک را کُشت تا حضرت موسی (ع) متولد نشود اما با عنایت و طراحی خداوند متعال حضرت موسی (ع) متولد و در خانه فرعون بزرگ شد.

بشیری افزود: شیطان عالم با اقدامات خود می‌خواهد جلوی مسیر ظهور ولایت عظما را بگیرند اما خداوند با طراحی خود تمام برنامه‌ریزی آنها را بهم می‌زند.

امام جمعه موقت فرمهین گفت: دشمنان فکر می‌کنند با شهادت رهبر حماس و فرمانده‌هان مقاومت این حرکت مقاومت متوقف یا قفل می‌شود اما این‌گونه نیست، این حرکت با قدرت دوچندان ادامه دارد.

وی افزود: زمانی که دشمن دومین دبیرکل حزب‌الله لبنان عباس موسوی را به شهادت رساند، گمان می‌کرد که کار حزب‌الله تمام است اما شخصیتی مثل سید حسن نصرالله آمد.

بشیری اظهار کرد: دشمن امروز اعتراف می‌کند در بُعد نظامی محال است که بتواند حزب‌الله را از بین ببرد. با شهادت فرمانده‌هان مقاومت راه عزتمند جبهه مقاومت با قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای خبر/

1403-07-27 13:44 شماره خبر : 8892 https://diyareaftab.ir/short/Nj1Q5 0
نظرات