رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-11-22 13:30 شماره خبر : 3278 https://diyareaftab.ir/short/4ORm9 0

همزمان با فرا رسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن، مردم انقلابی شهرستان ساوه با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تماشایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ مردم وفادار به آرمان‌های نظام و رهبری شهر یاقوت‌های سرخ، در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حماسه‌ایی تماشایی خلق کردند.

اینجا ساوه شهری از دیار استان مرکزی، امروزهمه آمدند تا بگویند: لبیک یا خامنه‌ای و بگویند رهبرمان تنها نیست.

راهپیمایی ساوه تماشایی بود

حضور هوشیارانه و مخلصانه مردم ساوه در پدیده بی‌نظیر راهپیمایی ۲۲ بهمن که هر سال با قوت و قدرت ادامه دارد، امسال هم از سال‌های قبل تماشایی‌تر شد. میدان معلم ساوه محل تجمع مردم ساوه قبل از شروع رسمی راهپیمایی شاهد حضور شمار زیادی از مردم بود.

شرکت‌کنندگان با تجمع در میدان معلم وحرکت به سمت خیابان شریعتی، میدان امام خمینی(ره)، خیابان انقلاب و میدان انقلاب، با سردادن شعار‌های ۲۲ بهمن‌ماه یوم‌الله یوم‌الله، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، الله‌اکبر یاد و خاطره شهدای انقلاب را گرامی داشته و با آرمان‌های نظام تجدید پیمان کردند.

راهپیمایی ساوه تماشایی بود

پیرمردی بر روی ویلچر درهمان لحظات اولیه خود را به راهپیمایی عظیم رسانده بود و وقتی از او سوال کردیم گفت: برای این کشور، خون داده‌ایم و خود را موظف دیدم در راهپیمایی شرکت کنم.

راهپیمایی ساوه تماشایی بود

شركت‌كنندگان در این راهپیمایی همچنین شعار‌های انقلاب ۵۷ را بار دیگر فریاد زدند و پایداری استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را خواستار شدند.

حضور پرشور مردم ساوه در روز پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که پاسداشت این روز که یک سرمایه بزرگ است؛ نمادی از پای‌کار بودن مردم برای انقلاب‌اسلامی است.

راهپیمایی ساوه تماشایی بود

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل بار دیگر خشم و انزجار خود را از مواضع جهان استکبار و دشمنان به این کشور اعلام کردند.

حضور كودكان كه پلاکارد‌هایی با نوشته همه آمدیم در دست دشتند به به همراه خانواده‌هایشان در این راهپیمایی جلب توجه می‌كرد.

راهپیمایی ساوه تماشایی بود

گوشه‌ای از این‌همه شور و نشاط حضور کودکان با کالسکه است که لبخند را بر لب هر بییننده‌ای می‌آورد.

بسیاری از نوجوانان و جوانان دهه هشتادی و نودی نیز به صورت گروهی با دوستان یا همكلاسی‌ها در این مراسم شركت كرده بودند و شور و حال خاصی داشتند. نسل سوم انقلاب نیز با دوچرخه‌های خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

راهپیمایی ساوه تماشایی بود
راهپیمایی ساوه تماشایی بود


‌ایستگاه‌های فرهنگی و هنری، میز نقاشی برای كودكان، در میدان انقلاب برپا شده بود.

راهپیمایی ساوه تماشایی بود
راهپیمایی ساوه تماشایی بود

آری در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، همه آمده بودند، پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان تا نشان دهندکه انقلاب اسلامی نیز هنوز در قلب ملت ایران جای دارد و خواهد داشت.


راهپیمایی امروز با حضور مرد و زن، از سالخورده و جوان تا نوجوان و کودک، نشان از هم‌پیمانی همه نسل‌های ایران برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن است.

راهپیمایی ساوه تماشایی بود
راهپیمایی ساوه تماشایی بود
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار