رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت

به گزارش «دیار آفتاب»؛ در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس، نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری، استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح‌الله و جمعی از مسئولین با حضور در منزل جانباز سرافراز آغای «براتعلی رستمی» ضمن دیدار و گفتگو با این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت از ایثارگری این جانباز معزز تجلیل کردند.

آیت‌الله اراکی در این دیدار گفت: یکی از حکمت‌های راهپیمایی اربعین و عزاداری‌ها این است که انسان خود را با زحمات آل پیغمبر(ص)، صبر سیدالشهدا(ع)، یارانش و حضرت زینب(س) قیاس کند.
نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری افزود: مدرسه حضرت علی و اهل بیت(ع) مدرسه فداکاری در راه خدا و ارزش‌های متعالی جامعه است.
وی ادامه داد: یکی از خصوصیت ویژه امیرالمؤمنین(ع) و جریان علوی، مقاوم‌پروری است که در جریان دفاع مقدس هم دیدیم رزمندگان ما چه کردند و امروز جانبازان و ایثارگران یادگاران این راه هستند.
آیت الله اراکی بیان کرد: خدمت در راه خدا توفیق بزرگی است و از همه مهم‌تر ثبات قدم است چراکه خیلی‌ها در میدان هستند و خدماتی را انجام می‌دهند اما برخی پایشان می‌لغزد، در تاریخ انقلاب هم دیده‌ایم که کسانی نتوانستند شاکر این نعمت باشند.

نظرات