رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
چهارشنبه 1403/06/28 Wednesday - 2024 18 September الأربعاء ، 15 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-29 17:13 شماره خبر : 7461 https://diyareaftab.ir/short/V7rB9 0

اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی با مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ اعضای مجمع نمایندگان استان مرکزی با مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.                                     

در این نشست «سید محمد جمالیان» و «نادرقلی ابراهیمی» نمایندگان مردم اراک، کمیجان و خنداب، «ولی‌اله بیاتی» نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان، «محمد سبزی» نماینده مردم ساوه و زرندیه، «محمد بیات» نماینده مردم خمین، «محمد جلالی» نماینده مردم محلات و دلیجان و آقای «هوشنگ هادیان‌پور» نماینده مردم شازند، حضور داشتند.

پزشکیان در دیدار نمایندگان استان مرکزی مطرح کرد:

 به‌کارگیری افراد توانمند به دور از نگاه‌های جناحی

رئیس جمهور به کارگیری افراد توانمند به دور از نگاه‌های جناحی و سیاسی را تحولی در روند اداره امور کشور برای رفع نقائص و حل مشکلات دانست و از نمایندگان مجلس خواست دولت را در تدوین شاخص‌های، انتخاب و انتصاب مدیران اجرایی متخصص، کارآمد و تحول‌گرا کمک کنند.

پزشکیان وجود اختلاف و انشقاق در درون حاکمیت و میان حاکمیت و مردم را از بزرگترین تهدیدات علیه امنیت و پیشرفت کشور دانست و تصریح کرد: دولت چهاردهم ایجاد وفاق را مبنای کار خود قرار داد تا با غلبه بر اختلافات، همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را در مسیر حل مشکلات هم‌افزا کند.

در این جلسه نمایندگان استان مرکزی نیز به تشریح مهم‌ترین دغدغه‌ها و مسائل حوزه‌های انتخابیه خود و نیز مسائل کلان ملی از جمله تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، اختصاص سهم عادلانه از مالیات صنایع به استان محل استقرار و ضرورت ایجاد هماهنگی میان کلیت هیئت وزیران پرداختند.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی، امشب (دوشبه ۲۹ مرداد) در پخش زنده شبکه آفتاب، دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان با رئیس جمهور را روایت خواهد کرد.

این برنامه بعد از اخبار شبانگاهی شبکه آفتاب و حدود ساعت ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد.

دیدار مجمع نمایندگان استان مرکزی با رئیس جمهور
دیدار مجمع نمایندگان استان مرکزی با رئیس جمهور
دیدار مجمع نمایندگان استان مرکزی با رئیس جمهور
دیدار مجمع نمایندگان استان مرکزی با رئیس جمهور
دیدار مجمع نمایندگان استان مرکزی با رئیس جمهور

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار