رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله:

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و پر بهایی است که بایستی به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش «دیارآفتاب»؛ حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی امروز در حاشیه بازدید در نمایشگاه «دفاع مقدس و دستاورد صنایع شهرک انرژی» شازند با تأکید بر لزوم الگو گیری از فرهنگ دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس نقطه عطف در تاریخ کشور است که ما با دست‌خالی توانستیم بر قدرت‌های اهریمنی شرق و غرب غلبه کنیم و امروز به احیای چنین روحیه‌ای نیاز داریم.

وی با اشاره به تبیین نقش، جایگاه و دستاوردهای دفاع مقدس، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از روزهای آغازین انقلاب تاکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا به راه انداختن فتنه‌های متعدد، نظام را با چالش مواجه کنند که تاکنون در این راه ناکام مانده‌اند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله، هشت سال دفاع مقدس را مظهر معنویت، ایثار، از خود گذشتگی و تدبیر دانست و افزود: تقویت روحیه ایثار و شهادت در بین مردم و تبیین دستاوردهای آن دوران از مهم‌ترین اهداف تبلیغی طلاب و روحانیون بسیجی است.

حجت‌الاسلام رجبی تصریح کرد: در همین راستا جمعی از روحانیون و سفیران تولید و مبلغین علم دینی استان زنجان از نمایشگاه «دفاع مقدس و دستاورد صنایع شهرک انرژی» شازند و دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب اسلامی در استان مرکزی بازدید کردند.

وی برگزاری نشست بصیرتی مشترک را نیز بخشی دیگر از برنامه اجرایی با طلاب استان زنجان عنوان کرد و افزود: دفاع مقدس به ما آموخت که می‌توانیم قوی و مستقل باشیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح‌الله خاطرنشان کرد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و پر بهایی است که بایستی به نسل جوان منتقل شود.

 

دفاع مقدس گنجینه ارزشمند و پر بهایی است
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار