رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرماندار ساوه:

فرماندار ساوه گفت: دفاع مقدس یک ثروت ملی است که باید از این ثروت به خوبی صیانت کرد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ مهدی الیاسی، در گفتگو با خبرنگار نار خبر گفت: امروزه انقلاب اسلامی ایران به شجرهٔ طیبهٔ تناوری تبدیل شده است که همواره در معرض تندبادهای عناد و عداوتِ دشمنان و بدخواهان قرار گرفته و تحمیل جنگی ظالمانه و نابرابر به ملّتی خدایی و انقلابی را می‌توان از جمله این دشمنی‌ها برشمرد که تنها جرمش سر دادن شعار «نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی» است.
وی عنوان کرد: ملت بزرگ ایران با انقلاب بی‌نظیر و شکوهمند خود تصمیم گرفت تا بند حقارت و ذلتی که استکبار جهانی بر پایش بسته بود را با شجاعتی تحسین برانگیز پاره کند.
فرماندار ساوه افزود: چنین تصمیم بزرگ و مبارکی، هزینه داشت و یکی از هزینه‌ها و خسارات سنگینی که بر ملت رشید ما تحمیل شد، جنگی بود که قدرت‌های شرق و غرب عالم به دست نشاندگی صدام ملعون بر ما تحمیل کردند تا به خیال خود نهال انقلاب اسلامی را از ریشه در آورند.
الیاسی بیان کرد: دشمنان در جنگ با ایران ناکام ماندند و امروزه انقلاب اسلامی به عنوان قدرتی بزرگ در عرصه بین المللی ظهور کرده و صدام لعین به دست اربابان جانی‌تر از خودش در نهایت ذلت و خفت از حفره‌ای بیرون کشیده شد و به دارِ مجازات آویخته شد.
وی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس به رهبری حضرت امام روح الله(ره) و با جانفشانی صدها هزار جوان غیور و دلداده اسلام عزیز و مکتب متعالی عاشورا، اگرچه خسارتی سنگین بود و ما را به هماوردی نابرابر گرفتار ساخت اما فوایدی از جمله حفظ و تقویت روحیهٔ انقلابی و حرکت در نسل جوان ما را به همراه داشت.
فرماندار ساوه اظهار کرد: تقویت روحیه انقلابی که برخاسته از ایمان و اعتقادی قوی به مبانی اسلام عزیز است باعث شده تا اکنون جوانان انقلابی این مرز و بوم پر گهر در تمامی عرصه‌ها از علم و فناوری تا صنعت و فرهنگ و هنر و ورزش و… در عرصه‌های بین المللی بدرخشند.
الیاسی گفت: امروزه استکبار جهانی و در رأس آن رژیم زورگوی ایالات متحده نمی‌تواند کوچک‌ترین تعرض نظامی به ایران داشته باشد زیرا حفظ و تقویت روحیه انقلابی در عناصر مؤمن شکل گرفته و در عرصه تولید تسلیحات نوین نظامی آنچنان غرورانگیز ظاهر شده است که توانسته صاحب نظران و کارشناسان نظامی دنیا را مبهوت توان و استعداد سرشار خویش سازند.
وی افزود: برخلاف تبلیغات مسموم دشمنان، امروز نیز روحیه جهادی و انقلابی در نسل نوجوان ما وجود دارد و به فضل الهی همین دانش آموزان و دانشجویانی که در اول مهرماه در سنگر علم و دانش حضور خواهند یافت، با حضور پرتلاش و متعهدانه اساتید و معلمین دلسوز، جوانان داشمندان انقلابی و آینده‌سازان فردای ایران اسلامی خواهند بود.
فرماندار ساوه در پایان تصریح کرد: دفاع مقدس یک ثروت ملی برای ایرانیان است که باید در برابر ساحت ملکوتی شهدا و ایثارگران و خانواده معظم ایشان و یادگاران ارزشمند دفاع مقدس، سر تعظیم فرود آورده و در حفظ و صیانت این نهال بکوشیم.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار