رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
نماینده سابق مردم تفرش در مجلس:

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع‌مقدس بهترین الگو برای مشارکت و توسعه کشور است، گفت: حضور و پشتیبانی مردم در جبهه‌ها سبب پیروزی بود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ محمد حسینی، در گفتگو با فراهان خبر؛ گفت: با حضور چندین کشور دنیا به سرکردگی استعمارهای بزرگ از جمله آمریکا و انگلیس برای از بین بردن انقلاب نوپای ما از طریق کشور عراق توسط صدام جنگ تحمیلی علیه ایران را طراحی کردند.

وی افزود: در این جنگ نابرابر و در شرایطی که هنوز انقلاب اسلامی پایه‌های خودش را محکم نکرده بود، جنگ بر کشور ما تحمل شد.

حسینی اظهار کرد: امام راحل با توسل به خداوند منان و روحیه دادن به تمام جوانان و همچنین حضور فرماندهان جوانی که برای اسلام و میهن از تمام وجودشان گذشتند، و با پشتیبانی مردم با وجود تحریم‌ها و کاستی‌ها در مقابل دشمنی که به تمام تجهیزات روز دنیا مجهز بود، ایستادند.

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستاوردهای بزرگ جنگ تحمیلی اظهار کرد: خودباوری که در بین همه آحاد جامعه ما ایجاد شد، یکی از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس بود، اگر امروز نیروهای نظامی و انتظامی در دنیا به‌عنوان یکی از قدرت‌های برتر هستند، به‌واسطه خودباوری بود که در هشت سال دفاع مقدس ایجاد شد.

وی گفت: امروز اگر ما مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات جنگی روز هستیم که به دست پرتوان دانشمندان و مهندسین ایرانی ساخته می‌شود، این‌ها همه بر اساس باورها و روحیه مقاومت و ایستادگی هشت سال دفاع مقدس است.

حسینی اظهار کرد: امروز کشور عزیزمان ایران در مبارزات آفندی و پدافندی با نیروی ایمان و نیروی انسانی پرتوان و آشنا با علوم جدید در مقابل تمام تجهیزات دنیا ایستاده و آمریکا و تمام ایادیش بعد از ۴۰ سال دشمنی با نظام جمهوری اسلامی عقب‌نشینی می‌کنند.

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: این خودباوری نشئت گرفته از هشت سال دفاع مقدس بوده است. مدیریت جوان کشور در هر ارگان و نهادی با توسل به خون شهدای دفاع مقدس با الگوگیری از روحیه خدمت به خلق شهدای دفاع مقدس در جهت حل مشکلات مردم عمل کند.

وی گفت: امروز موفقیت‌های در سنگر علم و هسته‌ای کسب کرده‌ایم که حاصل توانمندی دانشمندان ایرانی و نیروهای متعهد داخلی از جمله احمدی روشن و سایر شهدای هسته‌ای ما بوده، و این‌ها همه ادامه مسیر فرهنگ «ما می‌توانیم» است که دفاع مقدس در اذهان مردم و مسئولان ما نهادینه کرد.

حسینی با بیان اینکه دفاع مقدس بهترین الگو برای مشارکت و توسعه کشور است، افزود: حضور و پشتیبانی مردم در جبهه‌ها سبب پیروزی بود و امروزه هم مردم همواره پشتیبان حاکمیت و نظام بوده و باید مسئولان ما از این الگوی مشارکتی در راستای تقویت نظام بهره‌برداری کنند و دفاع مقدس را به‌عنوان الگوی مجاهدت خالصانه، جهاد فی سبیل الله و خدمت به مردم ارائه کنند.

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: نیروهای مسلح ما در دوران دفاع مقدس تجربیات ارزشمندی را به دست آوردند، شهید حاج قاسم سلیمانی هم یادی کنیم که نماد قدرت و وحدت ملی ما و نماد استحکام و قدرت ملی بود، بر اساس همین تجربیات دفاع مقدس داعش را منکوب کردند و به ذلت کشاند.

وی گفت: پیروزی ما در دفاع مقدس؛ یعنی تثبیت همه‌ی شعارها و خواسته‌های تحکیمی و استحکامی انقلاب است، امروز اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه سبب شده تا کشورهای همسایه برای حفظ امنیت خود دست دوستی به‌سوی ما دراز کنند و ان‌شاءالله به‌زودی پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به دست امام زمان(عج) به اهتزاز درخواهد آمد.

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار