رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرماندار اراک:

فرماندار شهرستان اراک گفت: دوران دفاع مقدس اوج جان‌فشانی‌های رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا بود.

امیر هادی، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس اوج  جان‌فشانی‌های رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا بود، گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را برای صیانت از انقلاب اسلامی با شور و رضایت راهی میدان جنگ می‌کردند.
وی به دستاورد‌های هشت سال دفاع‌مقدس اشاره کرد و افزود: قبل از دوران دفاع مقدس به‌واسطه وابستگی مطلق کشور به کشورهای بیگانه، در هر گونه تولید، به کشورهای بیگانه وابسته بودیم، وی امروز با ایستادگی و مقاومت در بسیاری از تولیدات به خودکفایی رسیده‌ایم.
فرماندار اراک، اظهار کرد: امروز در حوزه موشکی، پهپاد نقطه زن، علم و فناوری نوین، بیوفیزیک، نانو، سلول‌های بنیادی و.... حرف اول را در دنیا می‌زنیم.
هادی در ادامه بیان کرد: رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس با رشادت، ایثار و مقاومت و باجان خود درخت اسلام را آبیاری و آباد کردند.
فرماندار اراک گفت: بسیاری از جانبازان سرافراز هشت سال دفاع‌مقدس(شیمیایی‌ها، ضایعه نخاعی، قطع عضو،.....) در بدترین شرایط، گمنام زندگی می‌کنند.
وی با تأکید بر انتقال صحیح جان‌فشانی‌های هشت سال دفاع‌مقدس به جوانان، تصریح کرد: جوانان از بسیاری از حقایق جنگ مطلع نیستند، در حالی که رشادت‌ها، محبت، دوستی، برادری، توسل به حضرت زهرا(ع) و ائمه اطهار (ع)، انس با قرآن  در بین رزمندگان موج می‌زد.
فرماندار شهرستان اراک با اشاره به اینکه آسایش و امنیت در سایه‌ای دلاوران دفاع‌مقدس به دست آمده است، گفت: در دوران هشت سال دفاع‌مقدس جوانان در صف اول جبهه به مقابله با دشمن و حراست از خاک وطن جان‌فشانی کردند.
هادی، با تأکید بر اینکه دوران دفاع مقدس، مسیر عزت و سربلندی را برای کشور فراهم کرد، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است.
انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار