رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-03 13:07 شماره خبر : 322 https://diyareaftab.ir/short/4XjWV 0
معاون استاندار مرکزی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: دشمن با تفرقه‌افکنی به دنبال ضربه زدن به اسلام است و امروز بیش از هر زمانی به وحدت جامعه اسلامی نیاز داریم.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ بهنام نظری امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت، گفت: دفاع مقدس عظمت ایران اسلامی و آرمان معمار کبیر انقلاب و جرئت و جسارت جوانان این مرز و بوم در حفظ دستاوردهای نظام و تمامیت ارضی کشور را به منصه ظهور رساند. 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: انقلاب اسلامی در شرایطی کشور را از رژیم پهلوی تحویل گرفت که به‌زعم خودشان، ژاندارم منطقه بودند، اما در نقاط مرزی هم سیم‌خاردار نداشتیم.

 نظری اضافه کرد: آنچه ما را در جنگ هشت ساله پیروز کرد تجهیزات جنگی نبود بلکه ایمان و باوری بود که معمار کبیر انقلاب در روح و جان این مردم دمید.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: تمام آزادگان و مظلومان دنیا چشمشان به این انقلاب است، که امروز به برکت خون شهدا و صبوری خانواده شهدا و ایثارگران و هدایت رهبر حکیم انقلاب، در اوج عزت و اقتدار است.

 وی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته وحدت، تصریح کرد: مشترکات متعددی بین شیعه و سنی وجود دارد و نباید اجازه داد برخی با افراط و تفریط وحدت جامعه اسلامی را به هم بزند.

 نظری تأکید کرد: دشمن با تفرقه‌افکنی به دنبال ضربه زدن به اسلام است و هفته وحدت فرصتی است تا پیام همدلی شیعه و سنی را در دنیا منعکس کنیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اذعان داشت: امروز که دشمن در پروپاگاندای رسانه‌ای خود در فضای مجازی هر روز به شکلی شبهه‌افکنی می‌کند تا باورهای دینی را به مسلخ ببرد، بیش از هر زمانی به وحدت نیاز داریم.

انتهای پیام

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار