رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/07/02 Monday - 2024 23 September الاثنين ، 20 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-16 14:05 شماره خبر : 2625 https://diyareaftab.ir/short/NEMAp 0
نماینده اراک، خنداب، کمیجان در مجلس:

نماینده اراک، خنداب، کمیجان درمجلس شورای اسلامی گفت: امروز دشمن از مکتب حاج قاسم هم هراس دارد و می‌ترسد و از ترس اقدام تروریستی انجام می‌دهند.

محمد حسن آصفری، در گفتگو با سیاسی «دریار آفتاب»؛ گفت: اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط داعش انجام شده است، داعش دست نشانده آمریکا و با حمایت یکپارچه رژیم غاصب صهیونیستی تشکیل شده است.

وی با بیان پوشالی بودن قدرت آمریکا و رژیم صهیونیستی و اقدام ناجوانمردانه داعش در ترور مردم بی‌گناه، اظهار کرد: داعش دست نشانده دشمنان ملت ایران نتوانستند در نبرد رو در رو در مقابل رزمندگان اسلام و مکتب و فرهنگ سردار دلها حاج قاسم سلیمانی قد علم کند و امروز شاهد اوج وقاهت و ناتوانی آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل هستیم که با ترور مردم بی‌گناه غیر نظامی در راهپیمایی عاشقان مکتب حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان روی وحشی‌گری خود را به نمایش گذاشته‌اند.

نماینده اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با اقدام شهید سلیمانی در جبهه نبرد رزم و میدان جنگ در مقابل داعش به تمام آزادی خواهان دنیا ثابت کرد که مقاومت و کار در راه خدا پیروزی را در بر خواهد داشت، امروز دشمن از مکتب حاج قاسم هم هراس دارد و می‌ترسد و از روی ترس اقدام تروریستی انجام می‌دهند.

آصفری، در خصوص ترس دشمنان از شجاعت ملت ایران، خاطر نشان کرد: داعش و دشمنان ملت ایران جرات رو در روی شدن با نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران را ندارند، لذا ایمان دارند که تمام کننده جنگ و تنش در منطقه آنها نیستند.

وی، در خصوص انتقام از دستندرکاران اقدام تروریستی در کرمان بیان کرد: حتما دستگاه‌های امنیتی و نظامی پیگیر خواهد بود و تا انتقام این شهدای بی‌گناه را از عاملان آنها بگیرند ملت ایران در صحنه خواهیم ماند تا اشد مجازات انجام پذیرد.

نماینده اراک، خنداب، کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت‌های دنیا باید بدانند که اگر فرهنگ مجاهدت، مکتب سرباز ملت شریف ایران حاج قاسم در نبرد رو در رو با داعش و عوامل آن نبود باید شاهد این چنین ترورهای در سر تا سر دنیا بودیم، هر چند چنین اتفاقاتی در پاریس و فرانسه چنین اتفاقاتی رخ داده است.


انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار