وصیتنامه شهید «محمود باجلان»؛
دست از جنگ برندارید
در بخشی از وصیتنامه شهید «محمود باجلان» آمده است: پیامم به برادران و خواهران حزباللهی در خط امام (ره) این است که دست از جنگ برندارید.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام محمود باجلان در یکی از روزهای خوب خداوند در دهم شهریورماه سال ۱۳۴۴ در روستای کلاوه از توابع شهرستان شازند و در خانوادهای مذهبی و روستایی و کشاورززاده دیده به جهان هستی گشود.
به عنوان پاسدار گردان علی بن ابی طالب (ع) به لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) رفت و تا فرماندهی دسته پیش رفت که در نهایت در منطقه عملیاتی شرق دجله در عملیات بدر بر اثر اصابت ترکش خمپاره در بیست و چهارم اسفندماه سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
پیکر مطهر شهید را در روستای کلاوه به خاک سپردند.
بخشی از وصیتنامه شهید: پیامم به برادران و خواهران حزباللهی در خط امام (ره) این است که دست از جنگ برندارید و آن قدر با این کافران مزدور از خدا بیخبر بجنگید تا آنها را به هلاکت برسانید چون که همین آمریکای جهانخوار نابودی خود را به دست انقلاب اسلامی ایران میبیند. شرق و غرب و ایادی وابسته به آنها به خصوص کشورهای مرتجع و تحت استعمار از صدور انقلاب ما به کشورهای دیگر میترسند.
وظیفه ما در برهه تاریخ سرنوشتساز، خون دادن در راه اسلام و پیروی از خط مقدس امام (ره) عزیز و در صحنه بودن و مشت محکم زدن به دهان ضد انقلاب و منافقین و دشمنان اسلام و انقلاب است.
لینک کوتاه خبر
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!