رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/02/08 Saturday - 2024 27 April السبت ، 18 شوّال ، 1445
ساعت
1403-01-02 21:59 شماره خبر : 4130 https://diyareaftab.ir/short/V5gl5 0
فرمانده انتظامی شهرستان محلات خبر داد:

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از وقوع درگيری منجر به قتل و دستگيری قاتل و چهار نفر از همدستانش در کمترين زمان و ساعتی پس از وقوع قتل در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی 《دیار آفتاب》؛ رضا جنتی از وقوع درگيری منجر به قتل و دستگيری قاتل و چهار نفر از همدستانش در کمترين زمان و ساعتی پس از وقوع قتل در اين شهرستان خبر داد. 

وی در تشريح اين خبر، گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوريت‌های پليسي ۱۱۰ مبنی‌بر وقوع نزاع و درگيری چند جوان بلافاصله مأموران پليس برای بررسی موضوع به محل وقوع درگيری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات با اشاره به انتقال یک نفر از مصدومان اين نزاع به بيمارستان اظهار داشت: این جوان مصدوم با وجود تلاش کادر درمان به علت شدت جراحات وارده فوت می‌نمايد.

جنتی افزود: در بررسی‌های اوليه مشخص شد چند جوان به دليل اختلافات قبلی با يكديگر درگير و مقتول بر اثر برخورد عمدی خودروی متهمان با وی به شدت مجروح می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پليس و در همان تحقيقات ابتدايی عاملین اصلی وقوع قتل با هماهنگی قضایی شناسايی و پس از ساعاتی دستگير و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات بیان کرد: قاتل و همدستانش با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای خبر/

 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار