رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-11 07:46 شماره خبر : 512 https://diyareaftab.ir/short/4z0RV 0
نماینده سابق تفرش، آشتیان و فراهان:

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در اغتشاشات اخیر دشمن با حربه تجزیه ایران و ایجاد تفرقه به خصوص در استان‌های اقلیت‌‌نشین، اهداف خود را پیش گرفت که با بصیرت، انسجام وحدت ملی دشمن ناکام ماند.

به گزارش دیارآفتاب، حسین حسینی در گفتگو با فراهان خبر گفت: اقدامات امام راحل همه بر پایه اخلاق، وحدت، مودت و شایسته سالاری که در راستای گسترش و ترویج اسلام ناب محمدی بود.

وی با اشاره به نامگذاری هفته وحدت، افزود: امروز نشانه‌های این نامگذاری و آثار ارزنده اون رو لمس می‌کنیم، وحدت امروز دنیای اسلام را به یکدیگر متصل کرده و در اقصی نقاط دنیا تمام مسلمانان اعم از شیعه و سنی گرد هم می‌آیند.

حسینی با اشاره به جایگاه اهل سنت در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: تجلی هفته وحدت فقط در مباحث فرهنگی نبوده، بلکه حقوق اقوام و طبقات اجتماعی و گروه‌های مختلف سیاسی و مذهبی رعایت شده و امروز ما شاهد هستیم که تمام اقلیت‌های ما در مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون اساسی، نماینده مستقل دارند و این نشان از بلوغ نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده سابق تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی در مباحث قومیتی به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین ادیان اسلامی بوده است و با ایجاد گروهک‌ها و احزابی که نشئت گرفته از تفکرات ایجاد تفرقه بین مسلمانان از طرف دشمن طراحی شده، می‌خواهد در روند انقلاب اسلامی خلاء ایجاد کند.

حسینی اظهارکرد: در اغتشاشات اخیر هم دشمن با حربه تفرقه در اهل سنت به خصوص در استان‌هایی مثل سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمانشاه و تجزیه ایران، اهداف خود را پیش گرفت که با بصیرت، انسجام و وحدت ملی دشمن ناکام ماند.

نماینده سابق تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگری از مسائلی که قابل طرح هست و نشان از یاس و ناامیدی دشمن در این زمینه است این که دولت در همه برنامه‌ها در طی این ۴۰ سال نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها در تمام کشور بدون نگاه قومیتی و حزبی اقدام کرده است.


حسینی اظهارکرد: این‌ نگاه به ادیان در نظام، خود نشان از بلوغ نظام اسلامی برای رعایت عدالت و انصاف در بین تمام اقشار مردم به خصوص در بین مسلمانان است.

نماینده سابق تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع دیگری که امروز دشمن از آن وحشت دارد و تمام این چالش‌ها و ایجاد اغتشاشات که دشمن طراحی می‌کند از انسجام کل مسلمانان دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: انسجام مسلمانان در تمام دنیا می‌تواند به یک قدرت بلامنازعه، برای رسیدن به یک حکومت الهی زیر پرچم امام زمان(عج) باشد و بزودی عدل و برادری هم دنیا را فراخواهد گرفت و پرچم اسلام در جهان به اهتزار درخواهد آمد.


انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار