رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: دانش‌آموزان حامی جبهه مقاومت و مردم بی‌دفاع غزه هستند که با حضور خود در عرصه‌های پیشرفت علمی، مشت محکمی بر دهان ظالمان و رژیم کودک‌کش صهیونیستی می‌زنند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی، صبح امروز، در مراسم بازگشایی مدارس که با حضور دانش‌آموزان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تبریک و تهنیت به‌مناسبت آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس گفت: خدا را شاکر هستیم که سال تحصیلی جدید را با ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در کشور و ۲۶۰ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار مدرسه در استان مرکزی آغاز کردیم.

وی بیان کرد: همه دانش‌ها در راستای هدف معرفت، خودشناسی و خداشناسی است، بنابراین دانش‌آموزان باید قله‌های اخلاق، کرامت، ادب و انسانیت را بپیمایند.

نماینده ولی‌فیقه در استان مرکزی ضمن قدردانی از همه معلمان و مسئولان استانی و کشوری عنوان کرد: دانش‌آموزان امروز، مردان و زنان فردای کشور هستند، بنابراین باید در راستای پرورش فکری و علمی فرزندان این مرز و بوم تلاش کرد.

نجف‌آبادی اظهار کرد: خون شهدا به پیکره جامعه ما تزریق شد تا این کشور جان بگیرد و پابرجا باشد، پس باید به کشورمان وفادار باشیم و نباید گول نیرنگ‌های کشورهای غربی و استعمارگر را بخوریم.

وی خاطرنشان کرد: حیات واقعی انسان‌ها در دوستی با خدا و اولیای خداست که باید از حق مظلوم دفاع کنیم و بدانیم امروزه دانش‌آموزان حامی جبهه مقاومت و مردم بی‌دفاع غزه هستند که با حضور خود در عرصه‌های پیشرفت علمی، مشت محکمی بر دهان ظالمان و رژیم کودک‌کش صهیونیستی می‌زنند.

۲۶۰ هزار دانش‌آموز در استان مرکزی میهمان مدارس خواهند بود

حسین مولوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در این مراسم گفت: امروز ۲۶۰ هزار دانش‌آموز در استان مرکزی میهمان مدارس خواهند بود.

وی بیان کرد: ۲ هزار مدرسه در مقاطع تحصیلی مختلف با ۱۷ هزار معلم پذیرش دانش‌آموزان استان مرکزی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد: مدیران، معلمان همه مجموعه عوامل مدرسه در تابستان جهاد کردند تا امروز، روز باشکوهی برای بازگشایی مدارس باشد.

مولوی اظهار کرد: در روز بازگشایی مدارس در اول مهرماه، به‌منظور برپایی نماز اول وقت در مدارس، اقامه نماز ظهر و عصر در مراسم مِهر و مُهر به امامت قربانعلی نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار