رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-24 13:23 شماره خبر : 8839 https://diyareaftab.ir/short/46rPG 0
استاندار مرکزی:

استاندار استان مرکزی گفت: گروه‌های جهادی، گروه‌های مردمی هستند که موفقیت‌های خوبی را در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جهت محرومیت‌زدایی به‌دست آورده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص‌الائمه، صبح امروز، در اجلاسیه مجمع جهادگران استان مرکزی، ضمن تاکید بر پیروزی جبهه مقاومت گفت: اتفاقات روی‌داده در خصوص هجوم رژیم صهیونیستی به مردم لبنان، یک جنگ آخرالزمانی است و باید با هوشیاری بالا مقابل دشمن بایستیم و اجازه تجاوز به جان، مال و ناموسمان را به آن‌ها ندهیم.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی، گروه‌های مردمی هستند که موفقیت‌های خوبی را در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جهت محرومیت‌زدایی به‌دست آورده‌اند.

استاندار استان مرکزی بیان کرد: دستاورد پایین بودن نرخ بیکاری استان مرکزی در میان دیگر استان‌های کشور، با همکاری و مشارکت همه‌ی دستگاه‌های اجرایی حاصل شده است که وجود گروه‌های جهادی در این عرصه کمک شایانی ایجاد کرده است.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: کارها با راهبرد دستوری به‌سامان نمی رسد و باید در آن هم‌فکری و مشارکت ایجاد شود و وقتی مسئولان به همراه مردم در میدان کار، کنار هم قرار گیرند، روند پیشبرد کارها به نحو احسنت انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: دولت اولین خط مقدم انجام امورات جهادی است و مدیران کشور باید در همه‌ی ایام هفته در خدمت مردم باشد و اگر چنین نکنند، در حق نظام ظلم کرده‌اند.

استاندار استان مرکزی خاطرنشان کرد: همه گروه‌های جهادی مردمی هستند و دولت باید با حمایت و پشتیبانی، ایجاد جایگاه به‌جهت مستقر شدن گروه‌های جهادی و تامین وسایل و تجهیزات، در جهت پیشبرد اهداف این گروه‌های جهادی سهیم باشند.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: باید دولت و مردم با همکاری هم و با نیت شهادت‌طلبی و ولایت‌پذیری برای موفقیت پیش‌روند و هیچ گروه و جناهی علیه دیگری اقدام نکند، زیرا اگر چنین کند، اهداف دشمن را به‌ثمر رسانده و خائن است.

وی بیان کرد: انجام خدمات جهادی فقط در موضوع اقتصاد نیست، بلکه در زمین فرهنگ و ایجاد راهکارهای زندگی، مشاوره ازدواج و تداوم بنیان خانواده هم است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار