رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
استاندار مرکزی:

استاندار استان مرکزی گفت: صنایع شهر اراک بعد از خصوصی‌سازی غیراصولی با مشکلات عدم تولید روبه‌رو شد، اما در سال‌های اخیر با انجام اقدامات لازم، از رکود خارج شد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص‌الائمه، صبح امروز، در آئین تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اراک، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و امام خمینی(ره) گفت: بزرگترین سرمایه نظام، امید و اعتماد مردم است که آسیب دیده و باید ترمیم شود.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه دولت، ترمیم اعتماد مردم است و باید دانست که از دید مردم موفقیت و قصور هر جزء خدماتی جامعه را از منظر نظام می‌نگرند که باید با همراهی دستگاه قضایی از قصورهای وارده توسط دستگاه‌های گوناگون خدمات‌رسان جامعه جلوگیری کرد.

استاندار استان مرکزی، این استان را حائز رتبه اول در تنوع محصولات صنعتی دانست و بیان کرد: شهر اراک که دارای کارخانه‌های صنعتی مختلف است بعد از خصوصی‌سازی با مشکلاتی از قبیل عدم تولید محصول و عدم اشتغال روبه‌رو شد، اما در سال‌های اخیر با انجام اقدامات لازم، از رکود خارج شد.

مخلص‌الائمه، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان مرکزی کمک شایانی را در تحرک، پویایی و پیشرفت صنایع استان به عمل رساند.

در پایان این آیین حجت‌الاسلام «سعید جزایی» به عنوان مدیرکل جدید دادگستری استان مرکزی معرفی و از زحمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام «عبدالمهدی موسوی» تقدیر شد.

همچنین از زحمات ربیع‌الله قربانی نیز تقدیر و حجت‌الله درودگر به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی معرفی شد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار