رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-11 00:05 شماره خبر : 5000 https://diyareaftab.ir/short/4ZRGY 0
وصیت‌نامه شهید «علیرضا حمیدی»؛

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «علیرضا حمیدی» آمده است: خداوند وعده پیروزی داده است. و رزمندگان همچون شیر می‌غرندو دشمن را به جهنم می‌فرستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «دیار آفتاب»؛ شهید والامقام علیرضا حمیدی فرزند ابوالقاسم در تاریخ چهارم شهریورماه سال ۱۳۴۴ در عباس آباد، از توابع شازند در خانواده‌ای مذهبی و معتقد دیده به جهان گشود. او فرزند دوم این خانواده بود و یک خواهر و ۶ برادرهم داشت، در سال ۱۳۶۵ ازدواج کرد. ثمره ازدواجش دو پسر به نام‌های حامد و حمید بود. با عضویت در بسیج و گذراندن دوره‌های نظامی درسال ۱۳۶۷ به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و خانه و کاشانه رابرای دفاع ازانقلاب وآرمان‌های امام ترک کردایشان تنهابیست و شش روز در مناطق غرب کشور حضور داشت و درعملیات غرورآفرین مرصاد درمنطقهٔ اسلام آبادغرب در پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ بر اثر اصابت تیر منافقین به بدنش به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

پیکرپاکش پس از تشییع جنازه باشکوهی در زادگاهش به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت‌نامه شهید: خداوند وعده پیروزی داده و رزمندگان همچون شیر می‌غرند و دشمن را به جهنم می‌فرستند و امروز روزی است که همه دنیا بر علیه اسلام و ناموس ما برخاسته‌اند و این وظیفه همه است که دفاع کنند و نگذارند دشمن هیچ غلطی را انجام دهد.

خداوند وعده پیروزی داده است

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار