رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-17 19:51 شماره خبر : 7832 https://diyareaftab.ir/short/4QYPl 0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: آگاهی‌بخشی خبرنگاران باعث توسعه امنیت جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ بهنام نظری، بعد از ظهر امروز در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات استان مرکزی در سالن غدیر استانداری مرکزی گفت: به ساحت مقدس حضرت امام خمینی (ره)، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و امنیت، شهدای سلامت و همچنین شهدای خبرنگار و شهدای مظلوم غزه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: رسالت خطیر شما خبرنگار را خداوند در قرآن ذکر کرده است که در مسیری سخت، پرتلاطم و سنگلاخی پا به عرصه گذاشته‌اید تا با قلم و کلام خود به مردم آگاهی دهید که باعث توسعه فرهنگی در جامعه می‌شوند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار مرکزی بیان کرد: آگاهی‌بخشی شما خبرنگاران باعث توسعه امنیت جامعه می‌شود و کاری پرخطیری را انتخاب کرده‌اید.

وی ادامه داد: خبرنگاری که از ابتدا این خطر را پذیرفته است با عشق وارد این حرفه شده است. خبرنگاران با آگاهی خود را در این عرصه قرار دادند و مدیرانی امثال بنده را نقد کنند تا بهتر در سمت مدیریتی خود قدم برداریم.  

نظری خاطر‌نشان کرد: خبرنگاری نیست که در این عرصه وارد شده باشد و از رسالت خود آگاهی نداشته باشد و خبرنگاران با قلم باعث فرهنگ‌سازی در جامعه می‌شوند و می‌توان به این اشاره کرد که رسالت آنها، فرهنگ‌سازی در جامعه است.

وی در پایان تصریح کرد: شما به عنوان سربازان جنگ نرم می‌توانید رسالت خود را با آگاهی دادن به جوانان آنها را از بیراهه و در انحطاط فرهنگ غرب رفتن نجات بدهید.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار