رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1402-11-22 14:15 شماره خبر : 3298 https://diyareaftab.ir/short/4LXpY 0
فرمانده انتظامی استان مرکزی:

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: حضور همیشگی مردم ایران به عنوان یک رکن اساسی در حفظ و ارتقای پایدار و امنیت‌ انقلاب اسلامی ایران تاثیرگذار است.

سردار هادی رفیعی‌کیا، صبح امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اراک، در گفتگو با خبرنگار سیاسی و اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ ضمن تبریک این ایام گفت: حضور همیشگی مردم ایران به عنوان یک رکن اساسی در حفظ و ارتقای پایدار و امنیت‌ انقلاب اسلامی ایران است که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: مردم استان مرکزی که هفت هزار و ۲۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده‌اند، امروز چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفته‌اند.

 رفیعی‌کیا عنوان کرد: ان‌شاءالله پرچم و انقلاب اسلامی به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسد. نیروهای امنیتی نیز وظایف و تکالیفی که برعهده دارند را به خوبی انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: نیروهای خدوم فراجا در کنار مردم هستند تا جشن چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی ایران را جشن خواهیم گرفت و نسل‌های آینده جشن صد سالگی را خواهند گرفت.

 انقلاب اسلامی ایران، جهانی شده است

امام جمعه موقت شهر اراک گفت: انقلاب اسلامی ایران بر اساس حضور مردم و رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید، علت اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید چند رکن و علت اساسی داشت که یکی از مهمترین علت‌ها وابستگی نظام شاهنشاهی به دولت‌های بیگانه که یکی از بزرگترین تحقیرها برای ملت ایران بوده‌است.

حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی عنوان کرد: رژیم پهلوی هیچ‌گونه تصمیمی از خود نداشت به جزء اینکه فرمان ابرقدرت‌ها برای او صادر می‌کردند.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از کارهای اشتباه نظام شاهنشاهی دین‌زدایی بود، پنجاه سال رژیم پهلوی سعی کرد مردم را از دین جدا کند در صورتی‌که فطرت مردم با دین می‌باشد ودین را سرلوحه خود قرار می‌دهند.

عبدالهی در پایان تصریح کرد: امروز نیز انقلاب اسلامی ایران حضور مردم را می‌طلبد که انقلاب اسلامی ایران، جهانی شده است.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار