رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-11 13:02 شماره خبر : 2485 https://diyareaftab.ir/short/VwoLz 0
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نرخ مشارکت در انتخابات در استان مرکزی باید به بالای ۷۰ درصد برسد و مردم استان همراه با کشور باید با حضور حداکثری در انتخابات همانند گذشته توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی امروز در جمع ائمه‌جمعه استان مرکزی، گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

وی ادامه داد: مسئولان باید رقابت و امنیت سالم، اخلاقی بودن و سلامت انتخابات را در دستور کار خود قرار دهند و برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تلاش کنند.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: با همکاری و همراهی مسئولان و مردم استان مرکزی نرخ مشارکت در انتخابات در این استان باید به بالای ۷۰ درصد برسد و مردم استان همراه با کشور باید با حضور حداکثری در انتخابات همانند گذشته توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی به انتخاب اصلح‌ترین افراد نیز تاکید کرد و گفت: انتخاب افراد توانمند، دلسوز و انقلابی برای مجلس شورای اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با یادآوری سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید سلیمانی در طول خدمت خود به دنبال پست، باند و جناح بازی نبود و همواره در انجام کار خیر پیش قدم بودند و نیاز است مسئولان سیره آن شهید والامقام را سرلوحه امور خود قرار دهند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار