مدیر روابطعمومی ورزش استان مرکزی خبر داد:
حضور «همتی» در مسابقات دروناردویی تیم ملی ووشو
مدیر روابطعمومی ورزش و جوانان استان مرکزی، از حضور امیرحسین همتی در مرحله مسابقات دروناردویی تیم ملی ووشو بزرگسالان کشور خبر داد.
حمیدرضا کهریزی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» گفت: با توجه به برگزاری مرحله جدید مسابقات دروناردویی تیم ملی ووشو بزرگسالان کشور در بخش آقایان، یکی از ورزشکاران شاخص و آیندهدار استان مرکزی در این رقابتها حضور پیدا میکند.
مدیر روابطعمومی ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: بر اساس برنامهریزی فدراسیون ووشو و کادر فنی تیم ملی، این مرحله از مسابقات با هدف ارزیابی سطح آمادگی فنی و جسمانی ملیپوشان و همچنین انتخاب ترکیب نهایی اعزامی به بازیهای آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ برگزار میشود و ورزشکاران منتخب از استانهای مختلف کشور در آن شرکت خواهند کرد.
کهریزی ادامه داد: امیرحسین همتی، ورزشکار توانمند ووشوی استان مرکزی، بهعنوان نماینده رسمی استان در این مرحله از مسابقات معرفی شده و روز ۷ اردیبهشتماه ۱۴۰۵ با حضور در آکادمی ملی ووشو، در رقابتهای انتخابی شرکت خواهد کرد.
وی ادامه داد: همتی از جمله ورزشکارانی است که در سالهای اخیر با تلاش مستمر، حضور مؤثر در رقابتهای کشوری و عملکرد درخشان در اردوهای ملی، توانسته توجه مربیان تیم ملی را به خود جلب کند.»
مدیر روابطعمومی ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه حضور ورزشکاران استان در چنین رویدادهایی نشاندهنده ظرفیت بالای ووشوی استان است، گفت: در سالهای اخیر شاهد رشد چشمگیر استعدادهای ووشو در استان مرکزی بودهایم و حضور امیرحسین همتی در رقابتهای انتخابی تیم ملی نتیجه تلاش جمعی مربیان، هیأت ووشو استان، خانوادههای ورزشکاران و مجموعه ادارهکل ورزش و جوانان است.
وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم این ورزشکار شایسته با ارائه عملکردی قابلقبول، جایگاه خود را در ترکیب تیم ملی تثبیت کرده و بار دیگر نام استان مرکزی را در میادین ملی و بینالمللی مطرح سازد.
کهریزی در پایان گفت: ادارهکل ورزش و جوانان استان مرکزی همچون گذشته از تمام ورزشکاران، مربیان و تیمهای ورزشی حمایت کرده و برنامه توسعهای ورزش قهرمانی استان با قدرت ادامه خواهد داشت.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!