رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
جمعه 1403/07/27 Friday - 2024 18 October الجمعة ، 15 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-22 13:53 شماره خبر : 8795 https://diyareaftab.ir/short/VWRvn 0
رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی استان مرکزی:

رئیس عقیدتی سیاسی فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها باید بدانند این بار حزب‌الله است که معادلات منطقه را تعیین می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ حجت‌الاسلام فرضعلی کریمیان صبح امروز در مراسم یادواره شهدای شهر آوه و دومین یادواره شهدای بخش مرکزی  که در زینبیه این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: دشمنان با به شهادت رساندن سرداران ما و نیرو‌های حزب‌الله لبنان، نه تنها به اهداف شوم خود دست نمی‌یابند، بلکه چهره واقعی و زشت خود را به جهانیان نمایان می‌سازند.

وی افزود: این جنایات، تنها باعث همبستگی بیشتر ملت‌ها و مقاومت‌ها خواهد شد. در برابر این تجاوزات، نه تنها عزم و اراده‌ی ما تقویت می‌شود، بلکه آگاهی جهانی نسبت به حقایق این جنایات دشمن نیز افزایش می‌یابد.

کریمیان تصریح کرد: مردم ما با درک عمیق از واقعیت‌ها و آگاهی نسبت به اهداف دشمن، نه تنها در برابر این تبلیغات منفی‌ ایستادگی کرده‌اند، بلکه با اتحاد و همبستگی، قدرت مقاومت را به نمایش گذاشته‌اند.

وی تأکید کرد: خداوندی که موسی را از دریای نیل نجات داد و حاج قاسم و رزمندگان را از اروند وحشی عبور داد، همیشه در کنار مردان میدان ماست و پشتیبانی‌اش را از مجاهدت‌های آن‌ها دریغ نمی‌کند و این اراده الهی، همچون کوهی استوار در برابر تمامی توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان‌ایستاده است.

کریمیان یادآور شد: سید مقاومت شهید شد، اما این شهادت برای تحقق اهداف بزرگ و تحولات اساسی لازم است. در تاریخ اسلام، همیشه فرماندهان بزرگ در مسیر حق و آزادی قربانی شده‌اند؛ نصرالله‌ها، هنیه‌ها و حاج قاسم‌ها باید شهید شوند تا مسیر مقاومت همواره روشن و هموار بماند.

وی بیان کرد: معادلات منطقه غرب آسیا به اراده خداوند به هم ریخته است، به طوری که یا آمریکا دیگر در منطقه حضور نداشته باشد، یا اگر هم باشد، نتواند تصمیم‌گیرنده باشد. اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها باید بدانند که اگر غلطی از آن‌ها سر بزند، این بار با واکنش‌هایی مواجه خواهند شد که متحیرشان خواهد کرد، این بار حزب‌الله است که معادلات منطقه را در کف زمین مشخص می‌کند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان بیان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا بسیار مهم است و باید راه و رسم آن‌ها را الگو قرار دهیم. جوانان ما باید غیرت و شجاعت شهیدان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند. اکثر شهدا ما به ولایت‌پذیری، احترام به والدین و حیا و عفت توصیه کرده‌اند. همچنین، دختران و زنان ما را به سیاهی چادرشان قسم داده و بر اهمیت حجاب تأکید کرده‌اند.

انتهای خبر/
 

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار