رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/02/20 Thursday - 2024 09 May الخميس ، 1 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-08 06:34 شماره خبر : 4876 https://diyareaftab.ir/short/NgoAY 0
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس:

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: عده‌ای در تلاش هستند که حیازدایی و عفت‌زدایی کنند. حجاب برای جمهوری اسلامی ایران یک علم و پرچم است.

حجت‌السلام والمسلمین محمد سبزی، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ در رابطه با اجرای «طرح نور» در استان مرکزی گفت: در خصوص اجرای این طرح توسط پلیس فراجا نیاز است که امروز با توجه به هجمه‌های گسترده‌ای که انجام شده است یکسری اقدامات انجام شود.

وی افزود: کشوری که بانوان آن به داشتن حیاء و عفت معروف هستند، عده‌ای در تلاش حیازدایی و عفت‌زدایی هستند تا جامعه را بی‌نظم کنند. حجاب برای جمهوری اسلامی ایران یک علم و پرچم است به همین علت عده‌ای تلاش دارند این حجاب‌زدایی را گسترش دهند.

نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بارها درباره بحث حجاب و عفاف نکاتی را به مسئولان متذکر شده‌اند تا قوه قضائیه و دولت طرح حجاب و عفاف را اجرا کنند و از زمانی که «طرح نور» توسط پلیس فراجا اجرا شده، نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز حمایت خود را اعلام کرده است.

سبزی خاطر نشان کرد: در این طرح باید با تدبیر و محترمانه با افرادی که هنجارها را رعایت نمی‌کنند برخورد شود و با ابزارهای قانونی که در اختیار دارند به کارگرفته شود تا جلوی این ناهنجاری‌ها گرفته شود. 

وی عنوان کرد: در اجرای طرح عفاف و حجاب یکسری ایرادات و مشکلاتی وجود داشت که باید اجرایی شود. یک قانون خوبی وجود دارد که نباید نسبت به آن بی‌تفاوت بود و بی‌تفاوتی یکسری دستگاه‌های متولی باعث ایجاد یک رویه خواهد شد که روز به روز نیز بدتر می‌شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت نیز باید وظایف قانونی خود را در قبال اجرای «طرح نور» انجام دهد که مطمعناً خود مردم نیز از این طرح حمایت می‌کنند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «مردم ما مردمان متدین هستند و اکثریت نیز عفت و حیاء را رعایت و همراهی می‌کنند.

سبزی افزود: در اجرای این طرح تا جایی که امکان دارد با آرامش، متانت و اخلاق خوب، درست و اسلامی باید این ناهنجاری‌های برخورد شود تا دشمنان ایران اسلامی نتوانند از آن سوء استفاده کنند.

وی در پایان در رابطه با حمایت از پلیس فراجا و آمران به معروف تصریح کرد: در حمایت از پلیس فراجا و آمران به معروف قانون وجود دارد. قوه قضائیه و دولت باید از آمران به معروف و افرادی که برای مقابله با این ناهنجاری داوطلب شده‌اند حمایت کند که در واقع کار آنها یک نوع جهاد در مقابل بی‌عفتی‌ها است که باید با این بی‌حیایی‌ها برخورد شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار