رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
جمعه 1403/06/30 Friday - 2024 20 September الجمعة ، 17 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-10-07 11:43 شماره خبر : 2406 https://diyareaftab.ir/short/VWPq6 0
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی:

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: حاج قاسم سلیمانی با پیروی از رهبر و معلم خود، راه ولایت‌پذیری را به اوج رساند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ حسین مولوی، صبح امروز در مراسم اجتماع بزرگ فرزندان حاج قاسم در اراک، گفت: اقتدار امروز ایران مرهون رشادت‌های شهیدان و ایثارگران است.

وی، افزود: حاج قاسم سلیمانی دارای ویژگی‌های شاخص بسیاری بود که یکی از این ویژگی‌ها، ولایتمداری و گوش به فرمان ولایت بودن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، بیان کرد: ارتباط با خدا یکی از مهم‌ترین درس‌های مکتب حاج قاسم است و بارها از سوی دوستان ایشان بیان شده که هیچگاه نماز شب حاج قاسم ترک نشد و نماز شبی که همراه با دعا و گریه به درگاه خداوند متعال بود.

مولوی، عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی با پیروی از رهبر و معلم خود، راه ولایت‌پذیری را به اوج رساند و هیچگاه نخواست دیده شود و در گمنامی زندگی و با خدا معامله کرد و همین امر باعث شد تا خداوند ایشان را به الگوی مهم در جهان تبدیل کند.

وی، درخصوص دیگر ویژگی سردار شهید قاسم سلیمانی، تصریح کرد: حاج قاسم در زندگی خود به گونه‌ای عمل می‌کرد که مسئولیت‌های اجتماعی و فردی خود را در برابر والدین خود به نحو احسن ایفا کرد، فلذا احترام گذاشتن و کمک به والدین و بزرگتر‌ها، از ویژگی‌های این شهید گرانقدر بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، پیرامون ارزشمندی راه شهدا و تشییع پیکر مطهر چند شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در استان مرکزی اظهار کرد: حرکت در مسیر شهدا برکات زیادی در زندگی ایجاد می‌کند و این شهدا هستند که در زندگی سخت امروز، راه را به ما نشان می‌دهند و با یاری از خدا مسیر را برای ما آسان می‌کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار