رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/06/31 Saturday - 2024 21 September السبت ، 18 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-07-13 08:05 شماره خبر : 487 https://diyareaftab.ir/short/N2ZbN 0
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس:

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان این دهه از انقلاب پرشورتر از جوانان سال ۵۷ هستند زیرا با فراگیری رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، اجازه ایجاد ناامنی در کشور را به دشمن ندادند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ گفت: دشمن با تمام امکانات نظامی، سیاسی و فرهنگی برای ایجاد اختلال در مسیر حرکت پیشرفت ایران وارد میدان شد تا ایران را یک کشور ناامن در جهان معرفی کند، اما ناکام ماندند.

وی، با اشاره به جنگ ترکیبی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، افزود: دشمنان ایران با تمام قوا وارد میدان شدند و شک نداشتند که پیروز خواهند شد اما با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و هوشیاری مردم انقلابی ایران، نقشه شوم دشمنان شکست خورد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مردم از نقشه شوم دشمنان و ماهیت ضدانقلابی‌ها و دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی پی بردند که با چه اهدافی امروز به دنبال آشفتگی و ناامنی در داخل کشور هستند، بنابراین آگاهی و هوشیاری مردم، مشت محکمی به دهان تمام دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و همچنین غربی‌ها زد.

حجت‌الاسلام سلیمی، ادامه داد: تعداد کمی از مردم، فریب تبلیغات رنگین دشمن را خوردند و باعث ایجاد ناامنی در شهرهای کشور شدند که با برخورد قاطع نیروهای نظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) و مردم انقلابی مواجه شدند زیرا تمام ملت ایران برای دفاع از انقلاب اسلامی و کشور به میدان آمدند.

وی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره هوشیاری مردم نسبت به نقشه‌های شوم دشمنان بیان کرد: ایران اسلامی قوی‌تر از گذشته و مردم هوشیارتر از دشمنان هستند زیرا با درایت و دقت، مسیر انقلاب را به سمت قله و پیشرفت می‌پیمایند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: جوانان این دهه از انقلاب پرشورتر، دقیق‌تر و حساس‌تر از جوانان سال ۵۷ هستند، زیرا سخنان راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به فریب‌های دشمن را با دقت فراوان عملی کردند و اجازه ایجاد ناامنی در کشور را به دشمن ندادند. 

حجت‌الاسلام سلیمی، افزود: آمریکا، داروی سرطان را از مردم ایران دریغ کرد و رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به وزرای دولت دوازدهم در چندین مرحله فرمودند که آمریکا با تمام مردم ایران مشکل دارد و این موضوع دشمنی آمریکا را دوچندان کرد. 

وی، در پایان با بیان اینکه دشمن با کشته سازی از قوم‌های مختلف ایران به دنبال ایجاد ناامنی در کشور بود، تصریح کرد: دشمن بداند ما ملت شهادتیم و با هرگونه دست‌درازی و ناامنی مقابله خواهیم کرد و اجازه تصمیم‌گیری به دشمنان را نخواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار