رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-08-25 16:09 شماره خبر : 1491 https://diyareaftab.ir/short/V1bGN 0
فرمانده سپاه روح‌‌الله:

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: دشمن در جنگ شناختی تلاش دارد تا افکار نسل جوان انقلاب را هدف قرار دهد بنابراین «جهاد تبیین»، بیان فصل جدیدی از دفاع مقدس نوین است.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ سردار محسن کریمی، امروز با حضور در شرکت پالایش نفت امام‌خمینی(ره)، شرکت پخش فراورده‌های نفتی و نیروگاه حرارتی شازند از اقدامات و همکاری این مجموعه‌ها در برپایی موکب و نمایشگاه دفاع مقدس تقدیر کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله ابتدا با حضور در جلسه با مدیرعامل و اعضاء شورا بسیج شرکت پالایش نفت امام‌خمینی(ره)، گفت: هرمجموعه علاوه بر مسائل مالی و نیروی انسانی نیاز به ارتباط با مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی دارد.

وی، با اشاره به ویژگی امام خمینی(ره) در تشکیل نظام و دولت با تکیه بر نیروی مردمی، افزود: پیشرفت با تکیه بر نیروی مردمی حاصل می‌شود و اکنون ارتباط مردم با سه مجموعه پالایشگاه، نیروگاه و پتروشیمی استان از حیث اجتماعی و عاطفی برقرار شده که این از سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی است.

فرمانده سپاه روح‌الله، عنوان کرد: جوانان امروز باید از نزدیک با دستاوردهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آشنا شوند، لازمه آن هم حضور در مجموعه‌ها، مراکز، واحدهای تولیدی و علمی است که به برکت این انقلاب و به دست جوانان این سرزمین رشد پیدا کرده‌اند.

سردار کریمی، با اشاره به جهاد تبیین اظهار کرد: دشمن در جنگ شناختی تلاش دارد تا افکار نسل جوان انقلاب را هدف قرار دهد بنابراین «جهاد تبیین»، بیان فصل جدیدی از دفاع مقدس نوین است.

وی، در پایان تصریح کرد: جوانان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس نقشی بسیار مهم و اثرگذار داشتند و امروز هم جوانان به عنوان سرمایه اجتماعی نقش مؤثری در پیشرفت جامعه بر عهده دارند.

مجید رجبی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) نیز در این جلسه با تاکید به ارتباط با مردم گفت: خدمات ارزنده‌ای در دوسال گذشته به مردم ارائه شده است و همچنان این مسیر را ادامه خواهیم داد تا در کنار تولید، ارتباط با مردم را حفظ کنیم.

جهاد تبیین فصل جدیدی از دفاع‌مقدس است

هادی فراهانی، مدیر منابع انسانی شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) و مسئول بسیج این مجموعه گفت: بسیج یعنی مردمی بودن و در برپایی موکب اربعین حسینی و نمایشگاه دفاع مقدس نتایجی گرفتیم که خداوند به ما در مورد کار با اخلاص نوید داده بود.

جهاد تبیین فصل جدیدی از دفاع‌مقدس است

در پایان این جلسه، فرمانده سپاه روح‌الله از اقدامات شرکت پالایش نفت امام‌خمینی(ره)، و بسیجیان این مجموعه جهت برپایی موکب و نمایشگاه دفاع مقدس با اهدای لوح تقدیر کرد.

 

جهاد تبیین فصل جدیدی از دفاع‌مقدس است

پس از آن، سردار کریمی در شرکت پخش فراورده‌های نفتی حضور یافت و در جلسه‌ای با مسئولین این شرکت پایگاه بسیج این مجموعه را افتتاح کرد و از زحمات اعضای این شرکت در برپایی موکب و نمایشگاه دفاع مقدی با اهدای لوح تقدیر کرد.

 

جهاد تبیین فصل جدیدی از دفاع‌مقدس است

فرمانده سپاه روح‌الله در پایان با حضور از نیروگاه شازند از عوامل و مسئولین این مجموعه جهت برپایی موکب و نمایشگاه دفاع مقدس که با همکاری شرکت پالایش نفت امام‌خمینی(ره)، پتروشیمی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و رنگ روناس برپا شده بود با اهدای لوح تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار