رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/24 Monday - 2024 13 May الاثنين ، 5 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1403-02-09 16:18 شماره خبر : 4981 https://diyareaftab.ir/short/VwJEq 0
رزمنده دوران دفاع مقدس:

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: اعتراضات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا و اروپا نتیجه نامه ۱۰ سال قبل رهبر انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان، امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری و کارخانجات گفت: امروز واقعاً روز بزرگی است و بنده خود را از قشر کارگر می‌دانم به دلیل اینکه کارهای جهادی زیادی از جمله بازسازی و مثل شما کارگران گران‌قدر کار فرهنگی و رزمی انجام داده‌ایم.

وی افزود: شاید بیش از یک سوم رزمنده‌ها در جنگ جامعه کارگری بودند و به مردم شهر اراک نیز ارادت خاصی دارم به دلیل اینکه در عملیات خیبر کار شناسایی عبور را انجام می‌دادیم باید امکانات جنگ در آب را هم تهیه می‌کردیم ما ۱۸ کارخانه که عمدتاً در اراک بودند از یک سال قبل از عملیات چراغ خاموش برای ما پل خیبر که هم ماشین و نفر را تامین کردند.

رزمنده دوران دفاع مقدس بیان کرد: در دوران کنونی نیز که برخی کارخانجات از جمله در شهر شهر صنعتی اراک که به دلیل سوءمدیریت برخی مدیران، صنعت ضربه سنگینی خورده بود این صبوری شما کارگران دلاور و مدیران دلسوز بود که صنعت در حال احیاء مجدد است و مقداری زخم‌ها التیام پیدا کرده ولی هنوز جای کار دارد.

سردار اهوازیان عنوان کرد: هفته کارگر را اول از همه به شما کارگران عزیز به خاطر صبوری و مردانگی که در صنعت به کار گرفته‌اید تبریک عرض می‌کنم زیرا جهاد اکبر شما کارگران همین صبوری و تقوا است.

وی خاطر نشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس فرمودند: «اکنون ما در محاصره اقتصادی فرزند رمضان و محاصره نظامی فرزند عاشورا قرار داریم» آیا در این دوران ثابت قدم انقلاب هستیم یا تجملات ما را از انقلاب دور کرده است و وقتی که حضرت امام خمینی(ره) فرمدند: «انقلابی بودن مهم نیست، انقلابی ماندن مهم است»، منظور ایشان با همه ما هست.
رزمنده دوران دفاع مقدس در پایان تصریح کرد: شما مشاهده کنید در دانشگاه‌های چه خبر است. رهبر معظم انقلاب ۱۰ سال پیش نامه‌ای به دانشجویان اروپا و آمریکا دادند اکنون همین دانشجویان قدم به قدم در حال اجرای صحبت‌های رهبر معظم انقلاب هستند یعنی رهبر ما ۱۰ سال جلوتر از سیاست‌مداران جهان است. پس مطمئن باشید که وقتی رهبر معظم نقلاب در سخنرانی‌های خود اعلام می‌کنند نزدیک قله هستیم که اکنون کشوری اجازه و جرأت تهدید کردن به ایران را به خود نمی‌دهد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار