رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-06-23 20:20 شماره خبر : 163 https://diyareaftab.ir/short/VboPN 0
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله:

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله گفت: حضور میدانی و اقدامات مؤثر نیروهای انقلابی در جهادتبیین قطعاً خنثی‌کننده توطئه دشمنان است.

به گزارش «دیار آفتاب» به نقل از نار خبر؛ سردار محمدرضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح‌الله امروز در جمع کارکنان و اعضای دانشکده علوم پزشکی ساوه، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی سال‌هاست که تمام توان خود را برای براندازی به کار بسته‌اند اما ملت ایران با هوشیاری و بصیرت در میدان‌های مختلف توطئه‌های آنان را نقش برآب کرده‌اند.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر دشمنان تلاش کرده‌اند که بی‌بند و باری و یأس و ناامیدی را در جامعه ترویج نمایند که تا به امروز با توفیق الهی دستشان کوتاه بوده است؛ به تعبیر مقام معظم رهبری ما در دل یک پیچ تاریخی قرار داریم و تغییرات بزرگی در حال وقوع است.

سردار عسگری گفت: جهادتبیین نیازمند بهره‌گیری از توان نیروهای انقلابی و جهادی در فضای مجازی است و حضور میدانی و اقدامات مؤثر نیروهای انقلابی قطعاً خنثی‌کننده توطئه دشمنان است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: همه باید هوشیار باشند و روشنگری را در خانواده‌های خود به فرزندان بیان کنند تا بتوانیم توطئه‌ها را خنثی نماییم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار