رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
شنبه 1403/07/28 Saturday - 2024 19 October السبت ، 16 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-07-28 12:23 شماره خبر : 8913 https://diyareaftab.ir/short/VJORv 0
امام جمعه داودآباد خبر داد:

امام جمعه داودآباد با اشاره به کمک های نقدی و غیرنقدی مردم شهر داودآباد برای مردم مظلوم محور مقاومت گفت: کمک‌های مردمی برای مردم مظلوم لبنان و فلسطین به مقدار ۳۰۰ میلیون ریال نقدی، جمع‌آوری شده است.

حجت‌الاسلام موسی‌الرضا نوروزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ گفت: مردم شهیدپرور، انقلابی و ولایی شهر داودآباد ،پا به پای دیگر مردم شریف ایران به فرموده ولی‌ امر مسلمین لبیک و یاری‌گر مردم مظلوم و جنگ‌زده لبنان و فلسطین شدند.

امام جمعه داودآباد تاکید کرد: مردم غیرتمند داودآباد، همیشه درصحنه بوده و آماده اعزام به لبنان و فلسطین برای کمک به این دو ملت عزیز و مظلوم هستند.

وی افزود: ظلم و باطل رفتنی است و همواره حق و جبهه یاری‌گر آن به لطف الهی و وعده خداوند با استقامت، پایداری و صبر پیروز خواهد شد. روزی خواهد آمد که این غده سرطانی از صحنه روزگار محو خواهد شد و سرزمین پیامبران به صاحبان اصلی خود خواهد رسید.

امام جمعه داودآباد تصریح کرد: وحدت و همبستگی مسلمانان و کمک‌های مردمی می‌تواند نصرت جبهه حق را تسریع کند.

وی با اشاره به کمک های نقدی و غیرنقدی مردم شهر داودآباد برای مردم مظلوم محور مقاومت گفت: کمک‌های مردمی برای مردم مقاوم و مظلوم لبنان و فلسطین به مقدار ۳۰۰ میلیون ریال نقدی، جمع‌آوری شده است.

 

انتهای خبر/

 

 

 

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار