رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/02/31 Monday - 2024 20 May الاثنين ، 12 ذو القعدة ، 1445
ساعت
1402-07-06 11:30 شماره خبر : 396 https://diyareaftab.ir/short/VpM2N 0
به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس صورت گرفت؛

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع‌مقدس، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، به همراه استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استان، از خانواده شهید «رضا پاکپور» دیدار به‌عمل آوردند.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ همزمان با ششمین روز از هفته دفاع‌مقدس، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استان، باحضور در منزل شهید والامقام «رضا پاکپور» ضمن دیدار و گفتگو با خانواده معظم شهید، از صبر و فداکاری مادر مکرمه شهید پاکپور تجلیل کردند.

در این دیدار سردار قریشی و سردار کریمی فرمانده سپاه روح‌الله، به نقل خاطراتی از دوران دفاع‌مقدس و نقش‌آفرینی شهید پاکپور پرداختند و استاندار مرکزی نیز با بیان اینکه خانواده رزمنده‌پرور و انقلابی پاکپور در مسیر انقلاب ثابت قدم هستند، گفت: خانواده‌هایی که در خدمت نظام و انقلاب بودند، حق بزرگی به گردن ما دارند چراکه بهترین داشته و دارایی خود، یعنی خون پاک فرزندانشان را تقدیم انقلاب کردند.

شهید رضا پاکپور، در چهارم تیرماه سال ۱۳۴۲ در روستای دهسد، از توابع شهرستان خنداب، دیده به جهان گشود. تا کلاس اول راهنمایی، به تحصیلش ادامه داد و برای یادگیری اصول و فروع دین، به حوزه علمیه رفت و در کسوت روحانی درآمد. در زمان انقلاب فعال بود و با آغاز جنگ تحمیلی، برای دفاع از میهن اسلامی، به جبهه رفت و هنگامی که سپاه تأسیس شد به عضویت این نهاد درآمد.

شهید رضا پاکپور، ۱۸ سال بیشتر نداشت، که در بیست و دوم تیرماه سال ۱۳۶۱ در حین عملیات رمضان، بر اثر اصابت تیر به قلبش، در پاسگاه زید، به فیض شهادت نائل گردید و پیکر مطهرش را در روستای دهسد، به خاک سپردند.

 

دیدار سردار قریشی با خانواده شهید «رضا پاکپور»
دیدار سردار قریشی با خانواده شهید «رضا پاکپور»
دیدار سردار قریشی با خانواده شهید «رضا پاکپور»
دیدار سردار قریشی با خانواده شهید «رضا پاکپور»
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار