رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-02 12:06 شماره خبر : 6983 https://diyareaftab.ir/short/N2dPr 0
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: پنجم مردادماه یک روز مهم و ارزشی برای استان مرکزی به‌ویژه برای شهر اراک است، چرا که مردم اراک و استان مرکزی در طول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس افتخارات زیادی کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ سردار مرتضی عمومهدی، صبح امروز، در نشست خبری روز حماسه، ایثار و مقاومت شهر اراک، با اصحاب رسانه گفت: هر کشوری که می‌خواهد پیشرفت کند باید احترام و ارزش خاصی برای گذشته خود قائل شود و به آینده خود امیدوار و برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد.

وی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از دوران‌های بزرگ، افتخارآفرین و نماد هویتی برای کشور است و این افتخار بزرگ باید به دنیا و جوانان کشور بهتر معرفی شود، چرا که آن‌ها باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با دستان خالی و پس از دوران کوتاهی از انقلاب اسلامی، توانست مقابل کشورهای متحد شده برای نابودی ایران، فداکاری و ایثار کند تا این کشور به بهترین شکل حفظ و حراست شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: پنجم مردادماه یک روز مهم و ارزشی برای استان مرکزی به‌ویژه برای شهر اراک است، چرا که مردم اراک و استان مرکزی در طول انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس افتخارات زیادی کسب کردند.

عمومهدی عنوان کرد: باید با تلاش و برنامه‌ریزی جوانان کشور و شهر اراک با سند هویتی وقایع پنجم مردادماه آشنا شوند و این روز هم با عنوانی زیبا، به نام مردم اراک و روز مقاومت در تقویم رسمی کشور ثبت شود.

وی اظهار کرد: در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، دشمن بارها شهر اراک و کارخانه‌های آن را هدف قرار داد و آن‌ها را بمباران کرد، اما کارگران این واحدها بلافاصله پس از پایان بمباران به محیط‌های کاری خود بازگشتند و اجازه ندادند که تولیدات صنعتی در این شهر متوقف شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: روز پنجم مردادماه برای شهر اراک مهم است، پس باید باید تلاش کرد تا پیامی از مقام معظم رهبری برای روز پنجم مرداد در اراک منتشر شود و همچنین با تبیین این روز، دیداری با رهبری برای مردم اراک فراهم شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار