رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
دوشنبه 1403/06/26 Monday - 2024 16 September الاثنين ، 13 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-05-01 11:15 شماره خبر : 6963 https://diyareaftab.ir/short/eojOW 0
رئیس مدیریت حمل و نقل شهرداری اراک:

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک، از آغاز ثبت‌نام رانندگان متقاضی سرویس مدارس در اراک خبر داد و گفت: بر اساس تعداد خودروها و متقاضیان، تخصیص سرویس به دانش‌آموزان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، محمدحسین ساده‌وند گفت: متقاضیان دریافت سرویس مدرسه باید به سامانه سپند مراجعه کنند، همچنین اولیاء نیز مشخصات خود را وارد و رانندگان متقاضی سرویس هم باید بوسیله شرکت‌های مجاز در این سامانه ثبت‌نام شوند و مجوز فعالیت و سرویس خود را دریافت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان از ابتدای خردادماه سال جاری آغاز شده و در ۲۱ تیرماه نیز به پایان رسیده و مجدداً در اواخر مردادماه سامانه برای ثبت‌نام جاماندگان از ثبت‌نام باز خواهد شد. اما باید توجه کرد که این مهلت احتمالا تمدید نخواهد شد و هیچ سرویسی خارج از سامانه ارائه نخواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک تصریح کرد: تاکنون در شهر اراک حدود ۱۰ هزار نفر از اولیاء دانش‌آموزان در سامانه سپند ثبت‌نام کردند، حدود ۹ هزار دانش‌آموز نیز ثبت‌نام و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر نیز تقاضای سرویس داشته‌اند و این آمار نشان می‌دهد که حدود هزار نفر از اولیا دانش آموزان هنوز فرایند ثبت نام فرزند خود را انجام نداده و حدود یک هزار و 500 دانش‌آموز نیز تاکنون تقاضای سرویس نداشته‌اند که جهت تکمیل درخواست سرویس، می‌بایست به سامانه سپند مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار