رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/07/01 Sunday - 2024 22 September الأحد ، 19 ربيع الأول ، 1446
ساعت
استانداری استان مرکزی مطرح کرد:

استانداری استان مرکزی در خصوص تولید البسه ایرانی اسلامی با یک نام نشانگان تجاری در اراک، گفت: در صورتی که تولید با کیفیت و توزیع مناسبی باشد، با استقبال مردمی روبه‌رو خواهد شد.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ فرزاد مخلص الائمه، امروز در بیست و هشتمین جلسه ستاد عفاف و حجاب استان مرکزی، گفت: با همت دست اندرکاران موضوع عفاف و حجاب به‌ویژه با محوریت دفتر اوقاف و امور خیریه استان و دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری اقداماتی انجام شده است، تا در آینده‌ای نزدیک در این مسیر همراه خواهند بود.

 وی، در رابطه اقدامات انجام شده در زمینه عفاف و حجاب، افزود: کار بسیار ارزشمند و پسندیده‌ای است که بعد از مدت‌ها اقداماتی انجام شده است طراحی چنین موضوعی بسیار خوب است. خلاصه طرح به این شکل است که یک مرکز را برای تولید و توزیع محصولات البسه ایرانی اسلامی در راستای عفاف و حجاب در حال شکل گرفتن است.

استانداری استان مرکزی، ادامه داد: یک نشانگان تجاری با عنوان شمیم یأس در اراک در حال شکل گرفتن است تا با تولید محصولات متنوع با یک نشانگان تولید خواهد شد یعنی تنوع در تولید محصول ولی با ارائه یک نشانگان تجاری در یک مرکز مشخص، ارائه خواهد شد.

مخلص الائمه، در خصوص تولید البسه ایرانی اسلامی با یک نام نشانگان تجاری در اراک، بیان کرد: این امر بسیار مهم است که اگر با یک نام نشانگان تجاری مطرح شود مردم را به‌سمت خود خواهد کشاند که با ممکن است با استقبال خوبی از اراک و سراسر استان با تولید و توزیع البسه با کیفیت روبه‌رو خواهند شد.

وی، خاطر نشان کرد: با همکاری مسئولین شورای‌شهر قرار بر این شده است که مجتمع تجاری گلستان برای این طرح اضافه خواهد شد که بین مرکز تولید و توزیع یک زنجیره بسیار قوی صورت خواهد گرفت.

استانداری استان مرکزی، گفت: این طرح کاری بسیار ارزشمند و پیشنهادهایی که امور اوقاف استان ارائه داده است، ۹۰ درصد این طرح قابل‌اجرا است و یکی از بحث‌های مطرح شده در خصوص مالیات است که تولید کنندگان البسه ایرانی اسلامی مانند کارهای هنری به‌صورت محدود از مالیات معاف شوند.

مخلص الائمه، در پایان تصریح کرد: با تبلیغ در سطح شهر باید طرح شمیم یأس برای مردم معرفی تا از این نشانگان تجاری استقبال خوبی انجام شود زیرا در سطح شهر و مرکز شهر پوشش عده‌ای را که مشاهده می‌کنیم، پوششی خارج از شئونات اسلامی است به طوریکه بعضی این پوشش‌ها را در جمع خانوادگی قابل استفاده نیست و باید با عرضه کنندگان ارائه پوشش‌های نامناسب توسط دستگاه‌های مربوطه برخورد شود.

انتهای پیام /

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار