رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
چهارشنبه 1403/06/28 Wednesday - 2024 18 September الأربعاء ، 15 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1403-06-25 13:24 شماره خبر : 7975 https://diyareaftab.ir/short/4QYpX 0
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر داد:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در سایه تلاش متخصصان مراکز درمان ناباروری تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اراک، ۲۳۹ نوزاد از پدر و مادری که مشکل ناباروری داشته‌اند، متولد شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک فریده رنجبران افزود: یک مرکز سطح ۳ دولتی ناباروری؛ واقع در کلینیک پرفسور قوام زاده از سال ۱۴۰۰، یک مرکز سطح ۲ دولتی که در حال جا به جایی به بیمارستان ولیعصر (عج) است از سال ۱۴۰۲ و ۲ مرکز خصوصی سطح ۳ ناباروری واقع در جهاد دانشگاهی و بیمارستان سینا اراک از سال ۱۳۹۹، عهده دار خدمت رسانی به زوجین درگیر ناباروری هستند.

وی با بیان اینکه تک تک پزشکان مرکز درمان ناباروری استان مایه افتخار هستند، افزود: وجود متخصصان مجرب و توانمند درمان ناباروری در استان، موجب شده تا هم استانی‌های ما نیازی به مراجعه به سایر شهرها برای درمان مشکل ناباروری خود، نداشته باشند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: به صورت میانگین بین ۳۰۰ الی ۴۰۰ زوج در طول یک ماه به این مراکز مراجعه می‌کنند و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ هزار و ۹۹۲ مراجعه به مراکز درمانی ناباروری تحت پوشش دانشگاه پذیرش و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

 

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار