نماینده مردم اراک در مجلس:
تهدیدات خارجی تاثیری در اراده ملت ایران ندارند
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تهدیدات خارجی هیچگونه تأثیری بر اراده قوی و همبستگی ملت ایران نخواهد داشت و کشور ایران در مسیر دفاع از منافع خود استوار میماند.
سید محمد جمالیان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» در واکنش به تهدیدات جدید آمریکا و کشورهای غربی در خصوص کشور ایران، بر موضع قاطع جمهوری اسلامی در مواجهه با فشارهای روانی و اقتصادی خارجی تأکید کرد و با اشاره به سالها تحریمهای سختگیرانه دولتهای غربی علیه ایران گفت: تهدیدات خارجی هیچگونه تأثیری بر اراده قوی و همبستگی ملت ایران نخواهد داشت و کشور ایران در مسیر دفاع از منافع خود استوار میماند.
وی بیان کرد: دولت آمریکا علیرغم ادعاهای خود مبنی بر عدم هدفگیری مردم ایران، بهطور مستمر سیاستهای تحریمی خود را علیه ملت ایران ادامه داده است و در هیچ شرایطی هیح قانون حقوق بشری را رعایت نمیکند.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تحریمهای ظالمانه آمریکا به طور مستقیم بر زندگی مردم ایران اثر گذاشته است. این تحریمها در حوزههای مختلفی همچون دارو، بهداشت و امنیت غذایی تأثیرات جدی به همراه داشته است.
جمالیان تصریح کرد: در حالی که آمریکا مدعی است که تنها با حکومت ایران در تضاد است شاهدیم که فشارهای اقتصادی به پیکره مردم وارد میشود و این سیاستها به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.
وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران همیشه بر این نکته تأکید داشته که هدف اصلی کشور دیپلماسی و گفتگو است و همواره آماده است تا مسائل خود را از طریق مذاکره با طرفهای مختلف پیش ببرد.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: اگر طرف مقابل به تهدید و فشار متوسل شود، ایران هرگز از اصول خود کوتاه نخواهد آمد و در دفاع از منافع ملی و تمامیت ارضی کشور، قاطعانه عمل خواهد کرد.
جمالیان بیان کرد: ملت ایران با تمام توان در برابر تهدیدات خارجی هر شرایطی ایستادگی خواهند کرد و از امنیت و استقلال کشور خود دفاع خواهد کرد.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!