رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
یکشنبه 1403/06/18 Sunday - 2024 08 September الأحد ، 5 ربيع الأول ، 1446
ساعت
1402-09-12 13:10 شماره خبر : 1838 https://diyareaftab.ir/short/4y9lv 0
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات عنوان کرد:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: تقویت هویت ملی و دینی ضامن رشد پایدار در کشور است که باید به این مولفه مهم توجه شود.

به گزارش «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام محمد حسین موسی‌پور، در جلسه امروز شورای اداری استان مرکزی، گفت: استان مرکزی ظرفیت‌های فوق‌العاده و کم‌نظیری دارد که خود مدیران استان مرکزی به این ظرفیت‌ها واقف هستند.

وی، در رابطه با ظرفیت‌های استان مرکزی، افزود: یکی از ظرفیت‌های فوق‌العاده استان مرکزی، صنعت این استان است که جزو صنایع مادر و مهم کشور محسوب می‌شود. در تولید گوشت قرمز نیز استان مرکزی مقام سوم کشوری را دارد که جای خرسندی است که این استان در بیشتر حوزه‌های تولید دارای مقامی در کشور است، همچنین در حوزه معدن نیز از لحاظ تنوع مواد معدنی و حجم تولید معادن جزو استان‌های برتر کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، بیان کرد: استان مرکزی جمعی از مفاخر بزرگ کشوری را در خود جایی داده است، استانی که حضرت امام‌خمینی(ره) یکی از مفاخر استان مرکزی، کشور و تأثیرگذار جهان را پرورش داده است.

وی با تأکید بر اینکه تقویت هویت ملی و دینی ضامن رشد پایدار در کشور است اظهار کرد: باید به این مولفه مهم توجه شود.

حجت‌الاسلام موسی پور، عنوان کرد: با افتتاح مرکز ماهور، در حوزه رسانه و عفاف و حجاب کارهای ارزشمندی را استان مرکزی صورت خواهد گرفت که جای تقدیر دارد.

وی، ادامه داد: سه مولفه مهم برای یک انقلاب وجود دارد که قدرت نرم با حضور مردم، قدرت سخت اقدام مسلحانه و قدرت هوشمند که با سیاست است و خیلی از اشخاص به حضرت امام‌خمینی(ره) توصیه می‌کردند که قدرت سخت را برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران انجام بدهند که حضرت امام مخالف بودند، با درایت خود گفتند در انقلاب باید از قدرت نرم استفاده شود و مردم باید در میدان حضور پیدا کنند تا انقلاب به پیروزی برسد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور توطئه‌ها و فتنه‌های مختلفی داشته‌ایم که این فتنه‌ها و توطئه‌ها با حضور مؤثر مردم خنثی شده است. یکی از این توطئه‌ها، فتنه سال ۷۸ کوی دانشگاه و همچنین فتنه سال ۸۸ با حضور قدرتمند و ایجاد قدرت نرم توسط مردم خنثی شد.

حجت الاسلام موسی پور، در رابطه با اغتشاشات سال گذشته، گفت: فتنه سال گذشته که جزء کامل‌ترین طراحی‌ها و عملیات‌ها بود که دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده‌اند و تمامی تجربیات فتنه‌های گذشته، همچنین تمامی ظرفیت‌های خود را با فرماندهی دستگاه‌های اطلاعاتی، جاسوسی آمریکا، انگلستان و رژیم صهیونیستی تجمیع کرده بودند تا به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کنند.

وی، افزود: منافقین، سلطنت‌طلب‌ها، کومله‌ها و اراذل و اوباش‌ها را ساماندهی کرده بودند و تمامی رسانه‌های دنیا را با امپراتوری دروغین رسانه‌ای در فضای مجازی به کار گرفته بودند تا ضربه کاری را به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند که با شکست مواجه شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، اظهار کرد: در کنار کارهای ارزشمند اطلاعاتی، امنیتی و نظامی که آن فتنه‌ها را خنثی کرد، کار اصلی را مردم با حضور به‌موقع و مؤثر خود انجام دادند.

حجت الاسلام موسی پور، بیان کرد: در کشور مشکلات اقتصادی فراوانی داریم ولی حضور رئیس‌جمهور در اغتشاشات سال گذشته، بین مردم سنندج تأثیر مثبتی به‌همراه داشت که با سفر رئیس‌جمهور در سالگرد سفر سال گذشته خود به شهر ولایت‌مدار سنندج، مردم استقبال پر شکوهی را از رئیس‌جمهور انجام دادند.

وی، عنوان کرد: گره‌گشایی از کار و در کنار مردم بودن باید یکی از خصوصیات مدیران و مسئولین استانی باشد. یکی از نارضایتی مردم از سیستم‌های اداری است که مردم را ناراضی کرده است که باید این مشکلات حل شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، در پایان تصریح کرد: در کنار کارهای ارزشمند اطلاعاتی، امنیتی و نظامی که آن فتنه‌ها را خنثی کرد آن کار اصلی را مردم انجام دادند. از اواخر شهریور تا اواخر آبان ماه بیش از ۴۰ میلیون نفر در اجتماعات، فراخوان‌های سراسری و تشییع شهدا حضور پیدا کردند.

انتهای پیام /

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار