رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
پنج‌شنبه 1403/06/29 Thursday - 2024 19 September الخميس ، 16 ربيع الأول ، 1446
ساعت
فرمانده دوران دفاع مقدس:

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: بسیج که شکل‌گیری آن به فرمان حضرت امام(ره) بود، در واقع یک وحی الهی بود که با تشکیل آن اتفاقات بزرگ و مهمی در ایران رخ داد.

به گزارش«دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ سردار عبدالفتاح اهوازیان امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان ساوه، اظهار کرد: بسیج شجره طیبه و نهاد مقدس ولایتمدار و عزت‌آفرین برای نظام و الگویی برای آزادی خواهان جهان اسلام است.
 
وی گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس مدافع امنیت، در دوران سازندگی در خدمت پیشرفت و توسعه و آبادانی و در مواقع بحران در خط مقدم، یاور سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی بوده است.
 
این فرمانده دوران دفاع مقدس عنوان کرد: بسیج که شکل‌گیری آن به فرمان حضرت امام(ره) بود، در واقع یک وحی الهی بود که با تشکیل آن اتفاقات بزرگ و مهمی در ایران رخ داد.
 
وی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در فناوری تسلیحات نظامی بیان کرد: امروز ما اقتدار داریم و به واسطه تجهیزات و تسلیحات نظامی ساخت داخل مانند ناو‌های جنگی، توپ‌های لیزری، موشک‌های کوتاه برد و میان برد و پهپاد‌های شناسایی و جنگی ایران دشمنان را متحیر کرده است.

وی ادامه داد: امروز بسیج ما علاوه بر ارائه خدمات مختلف به مردم، خود را به دیواره‌های رژیم صهیونیستی رسانده است و اگر روزی رژیم صهیونیستی در ایران ترور انجام می‌داد امروز به برکت وجود بسیج ما در خانه‌های آن‌ها هستیم.

اهوازیان با اشاره به اتفاقات غزه بیان کرد: کل مساحت شهر غزه ۳۶۵ کیلومتر مربع است که رژیم صهیونیستی آن را به غزه غربی و شرقی تقسیم کرده است و حملات وحشیانه خود را در آنجا انجام می‌دهد ولی غزه‌ای که ۷۰ سال است در محاصره کامل قرار دارد با تفکر بسیجی و حفر تونل‌های فراوان که به حدود هفتصد کیلومتر می‌رسد، این محاصره را شکست داده و به پیروزی قطعی خواهد رسید.
 
وی با بیان اینکه فلسطینی‌ها برای طوفان الاقصی یکسال برنامه‌ریزی کرده بودند، گفت: تفکر بسیجی فلسطینیان بود که هشت هزار نفر را در طول یکسال برای این عملیات سازماندهی کرد اما کسی متوجه این امر نشد و آن‌ها از زمین و آسمان بر سر اشغالگران آوار شدند و به عمق مناطق اشغالی رفتند.
 
وی تأکید کرد: بی‌تردید ایثار و مقاومت و روحیه شهادت در میان مجاهدان فلسطینی که روز به روز شاهد گسترش هر چه بیشتر آن در میان آنان هستیم پیروزی این مردم مظلوم را به ثمر خواهد نشاند و خون شهدای فلسطین و ایثار مجاهدان آن، ظلم و تباهی رژیم صهیونیستی و قدرت‌های استکباری حامی آن را از بین خواهد برد.
 
این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: اینکه امام راحل فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد در عمل همین است که فلسطینی‌ها امروز امام حسینی شده‌اند و سیره شهادت طلبی و ایثار را پیشه کرده‌اند.
 
وی با اشاره به انتخابات پیش روگفت: در آستانه انتخابات بالغ بر چهل و هشت هزار نفر ثبت نام کردند که تاکنون بی‌سابقه بوده است و نشان می‌دهد خفقان ایران دروغ است و یک نمایشی از دشمن است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: باید احتیاط نموده و در انتخابات به افراد متخصص و دوست‌دار انقلاب رأی دهیم تا به کسانی که در زمین دشمن بازی می‌کنند اجازه فرصت برای تصمیم‌گیری‌های انقلاب را ندهیم.
انتهای پیام 
اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار