با صدور پیامی؛
تسلیت هیأت بدنسازی در سوگ رهبر شهید
هیأت بدنسازی استان مرکزی با صدور پیامی اعلام کرد: رهبر عظیم الشأنی را از دست دادیم و در سوگ او نشستیم که در طهارت روح، قوت ایمان، تدبیر در امور، شجاعت در برابر متکبران و جهاد فی سبیل الله، یگانه عصر خویش بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان مرکزی و کلانشهر اراک در پی شهادت مجاهد فی سبیل الله، قائد امت اسلامی شهید امام خامنهای با صدور پیامی اعلام کرد: شهادت سرافرازانه عالم ربانی، سرور و سالار شهیدان انقلاب اسلامی و نائب بر حق حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، امام خامنهای رضوانالله علیه، را به پیشگاه امام زمان ارواحنا فداه و ملت بزرگ ایران بالاخص جامعه بزرگ و انقلابی هیئت بدنسازی تسلیت و تهنیت عرض مینمائیم.
در ادامه پیام آمده است: رهبر عظیم الشأنی را از دست دادیم و در سوگ او نشستیم که در طهارت روح، قوت ایمان، تدبیر در امور، شجاعت در برابر متکبران و جهاد فی سبیل الله، یگانه عصر خویش بود.
این پیام میافزاید: شهادت به دست شقیترین تروریستها و جلادان بشریت و انسانیت، نشانهای از حقانیت این رهبر عظیم الشأن و قبولی خدمات خالصانه و جزای مجاهدت راه حق و حقیقت ایشان است.
در ادامه است: اقدام مجرمانه و تروریستی دولتهای خبیث آمریکای جنایتکار و رژیم زبون صهیونی، نقض موازین آشکار دینی، اخلاقی، حقوقی و عرفی میباشد؛ لذا دست انتقام ما ملت ایران برای مجازات سخت، قاطع و پشیمان کننده قاتلان قائد امت گریبان آنان را رها نخواهد کرد.
در پایان رئیس و اعضای هیئت بدنسازی ، این ضایعه عظیم را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، ملت شهیدپرور ایران اسلامی، خانوادههای معظم شهدا و تمامی آزادگان جهان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!