رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است به شرط آن که
شنبه 1403/05/06 Saturday - 2024 27 July السبت ، 21 محرّم ، 1446
ساعت
1403-03-22 14:44 شماره خبر : 5895 https://diyareaftab.ir/short/eR0xP 0
امام جمعه فرمهین عنوان کرد:

امام جمعه فرمهین گفت: مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات، مسیر شهید رئیسی را تقویت می‌کند و تداوم این مسیر نیاز به حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام محمد سوری در گفتگو با «فراهان خبر» گفت: شهید آیت‌الله رئیسی تمام عمر خود را به‌صورت خستگی‌ناپذیر وقف خدمت به مردم کرد و ایشان عیار ریاست جمهوری را بالا برد.

وی افزود: شهید رئیسی یک رئیس جمهور مردمی و اخلاق‌مدار بودند، موفقیت‌ها و دستاوردهای شهید رئیسی باید ادامه پیدا کند.

سوری اظهار کرد: مردم هم در ۸ تیرماه با حضور با‌بصیرت خود انتخابی در مسیر رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی داشته باشند.

امام جمعه فرمهین با اشاره به اینکه شهید رئیسی الگوی انتخاب رئیس جمهور آینده است، گفت: رئیس جمهور آینده باید همچون آیت‌الله رئیسی خصلت‌های مهم خدمتگزاری، اطاعت‌پذیری از ولایت، خدمتگزاری، حفظ عزت و منافع ملی و از جنس مردم بودن را داشته باشد.

وی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جمهور در تراز انقلاب گفت: مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام راحل ویژگی‌های رئیس جمهور آینده را مطرح کردند که همه باید آن را نصب العین خود در انتخاب اصلح قرار دهند.

سوری افزود: حفظ منافع کشور در معادلات پیچیده امروز جهان رئیس جمهور آگاه، پرتلاش و انقلابی می‌طلبد.

امام جمعه فرمهین گفت: باید فردی رئیس جمهور شود که در تراز خدمتگزاری آیت‌الله رئیسی باشد و تحت امر ولی امر مسلمین، در کنار و در خدمت مردم باشد.

وی با اشاره به حماسه انتخابات افزود: تأکیدات صریح رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام راحل عظیم الشأن، برای همه آنانی که دل در گرو این نظام و انقلاب دارند و برای مراسم بدرقه رئیس جمهور و یارانش به میدان آمدند، تکمیل این حماسه است.

سوری اظهار کرد: مردمی که در بدرقه شهیدان خدمت حماسه‌سازی کردند بار دیگر در انتخابات ۸ تیرماه حماسه باشکوه‌تری رقم خواهند زد.

امام جمعه فرمهین گفت: بدرقه شهیدان خدمت نمایش اقتدار، عزت و حماسه برای ما بود و عرصه انتخابات نیز باید مکمل همین حماسه یعنی حضور مردم باشد.

وی گفت: مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات، مسیر شهید رئیسی را تقویت می‌کند و تداوم این مسیر نیاز به حضور آگاهانه و پرشور مردم در انتخابات است. مسیری که دولت سیزدهم شروع کرده باید توسط دولت چهاردهم تکمیل شود.

امام جمعه فرمهین گفت: انتخابات باید میدان تبیین باشد نه عرصه تخریب و کاندیدا چارچوب‌های اخلاقی و شرعی را رعایت کنند

 وی خاطر نشان کرد: مردم ما بر اساس کارآمدی انتخاب می‌کنند، در تبیین هر کدام از کاندیدا رزومه و برنامه‌های خود را مطرح کنند که قدرت تصمیم گیری مردم بالا رود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار