رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
سه‌شنبه 1403/08/01 Tuesday - 2024 22 October الثلاثاء ، 19 ربيع الآخر ، 1446
ساعت
1403-03-25 15:09 شماره خبر : 5968 https://diyareaftab.ir/short/eojx3 0
امام‌ جمعه موقت اراک:

امام‌ جمعه موقت اراک گفت: در فضای انتخاباتی تخریب نامزدها به خصوص تخریب همراه با تهمت، افترا و دروغ تخریب نظام و اهداف انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ حجت‌الاسلام‌ و‌‌المسلمین قاسم عبداللهی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته ، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و تسلیت سالروز شهادت امام باقر علیه‌السلام، با تاکید بر حضور مردم در انتخابات و انتخاب شخص اصلح گفت: از راه‌های شناخت اصلح تحقیق در مورد صحبت‌ها، عملکرد و دانستن برنامه‌های آنها است.


امام‌جمعه موقت اراک اظهار کرد: اگر کاندیدی در دوران مسئولیتی قبل خود در بین مردم بوده و با آنها ارتباط داشته بعد از انتخاب شدن هم مردمی و با برنامه خواهد بود.

وی با بیان این که کاندیدای تایید شده، همه وابسته به جریان‌های مطرح کشور هستند خاطر نشان کرد: با شناخت و قبول داشتن آن جریان می‌توانید به شخص مورد تایید آن جریان سیاسی رای دهید.

عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین پیام مقام معظم رهبری در خصوص حج، افزود: برائت حجاج از مشرکین باید بهتر از قبل و به نحو احسن برگزار شود.

امام جمعه موقت اراک تصریح کرد: برائت از مشرکین باید عملی و زبانی و در همه کشورهای اسلامی و مناطق مسلمان‌نشین جهان تسری پیدا کند.

وی گفت: برائت عملی از مشرکین، آمریکا و صهیونیست تحریم کردن آنهاست و نباید بگذارند بر ملت مظلوم غزه و فلسطین بیشتر از این ظلم واقع شود.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط
نظرات
آخرین اخبار